Dress up as a woman

Share
Embed
  • Published on Jul 13, 2018
  • My latest video ▶ usclip.net/video/06_WpMKE-aI/video.html
    * (Big Marvel Instagram) :instagram.com/lilmarvel0/
    * (Big Marvel facebook) : facebook.com/Big-Marvel-114466695895697/
    * (Big Marvel twitter ) : twitter.com/BigMarvel0
    * (Kim nam wook youtube ) : usclip.net/user/NamwookKIM35
    * ( SooGenie youtube ) : usclip.net/channel/UCIHKbd4QntJvCXQqvRrBp6Q
    contact,business → steamercyep@gmail.com
  • MusicMusic

Comments • 14 130

  • Ellen Fuerst
    Ellen Fuerst Day ago

    dont mess with big marvel's ckicken man nononono

  • Ellen Fuerst
    Ellen Fuerst Day ago

    ok ok *sexy cutie kitty makeup* thats what imma tell ma makeup artist at my wedding

  • Nellie Guilbault
    Nellie Guilbault 3 days ago

    LMAO DONT KIDDING MY CHICKEN MANN

  • My world with Gacha’s

    Looks like a mom at the end

  • 디발라
    디발라 3 days ago +1

    Guy: my mistake
    Marvel: stake?
    Guy:....yes.. I like ..stake..
    Me:WTF

  • Kanaka Soren
    Kanaka Soren 4 days ago

    "What's happening ?"......this is what I was thinking in my mind trough out this video even tough my mouth was wide open till the end of the video😂😂😂😂😂

  • Jaelen M.
    Jaelen M. 4 days ago

    “I like STEAK...”
    “Meat?”
    “Beef.”
    😂😂😂😂😂

  • Vitor Costa
    Vitor Costa 4 days ago

    Boys, caution on parties. Some people looks like women's, but let me me tell a secret- they don't are

  • _예강
    _예강 4 days ago

    ㅋㅋㅋㅋㅋ왜 한국말 안하시고 굳이 열심히 영어하시는거죵??ㅋㅋㅋ 걍 편하게 한국말하시고 영어자막까세유우
    근디 이와중에 남욱님 귀여우시닼ㅋㅋㅋ

  • marceline
    marceline 4 days ago

    he looks like jimin x)❤💫

  • Anna Kim
    Anna Kim 4 days ago

    Big Marvel:You mistake?
    Make-up artist: stake?I like stake
    Big marvel:meat?
    Make-up artist:beef

    I'm dying 😂😂😂😂

  • J O
    J O 5 days ago

    Oh! My gardnissss

  • Tom
    Tom 5 days ago

    Or just use the new snapchat filter -.-

  • Dilly The Koala ʕ·ᴥ·ʔ

    Twice
    Blackpink 😂😂😂

  • Unicorn and purple Lover

    Ehhh ughhhhh hes so pretty

  • Taemi k
    Taemi k 5 days ago

    Me : click on thé vidéo
    Me : WHERE IS THE WOMAN?😂😂

  • KeJzon YT
    KeJzon YT 6 days ago +1

    Its a trap

  • Farzana Akter Sweety

    Big marvel:what do you think about me as your girlfriend?
    The guy:I don't like you style
    Big marvel:I also don't like your style (Savage)
    The guy:*gets upset*

  • Nour Abbas
    Nour Abbas 6 days ago +2

    you are so beautiful bm 😍😍😍i love you from Syria

  • Sophia Channel
    Sophia Channel 6 days ago

    You should wear a wig 😂

  • Omega Shenron
    Omega Shenron 7 days ago

    Gayyyyyyy

  • Prilla Anita Simbolon

    4:18 "plakk"!! Are you kidding me rrriaa!!!🤣🤣🤣

  • glossy attitude
    glossy attitude 7 days ago

    as soon as i saw the title i was like
    *dress up as a womeeen~.. yeah, yeah, cuz im boreeed~*

  • BTS Army Taekook
    BTS Army Taekook 8 days ago +1

    I love that guys laugh 😂

  • Purple Ball
    Purple Ball 9 days ago

    Soo cute

  • projects myschool
    projects myschool 9 days ago

    "Introduce yourself "
    "I am me"

  • Raine Pascual
    Raine Pascual 9 days ago +2

    like when big marvel is so pretty
    👇🏻

  • MY IDOL
    MY IDOL 9 days ago

    Эщкереее

  • Merlly Kim
    Merlly Kim 9 days ago

    Omg so funny

  • Lily Pulcher
    Lily Pulcher 9 days ago

    YoU'rE sOoO BOoTifUL (⸝⸝⸝ᵒ̴̶̷̥́ ⌑ ᵒ̴̶̷̣̥̀⸝⸝⸝)

  • paradiseana1 ana
    paradiseana1 ana 10 days ago

    Even if Big Marvel never spent time learning English outside of Korea. Maybe he's one of those people that catch on quick and good in languages. Plus, looking at him besides being very cute and funny. You don't have that many subscribers and not know what your doing. Big Marvel very smart cutie. His friend was funny dude.

  • kinae A
    kinae A 11 days ago +2

    “You mistake?”
    “I like steak💗”

  • Skyline
    Skyline 11 days ago

    4:32 or slap me?
    *slap*
    Are u kidding me!!!!!!
    (Starts fighting)😄😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Aileen Neri
    Aileen Neri 12 days ago

    Slap is the choice of course

  • Candy Love
    Candy Love 12 days ago +1

    "Are you kidding me ria" ❤

  • Seokjin Lover
    Seokjin Lover 12 days ago

    he looks more feminine than i do 😂😭

  • AKASH AKSATH
    AKASH AKSATH 12 days ago +1

    3:27 he smiled

  • So Done
    So Done 12 days ago

    Oh your friend looks like Jimin that gained weight ahahaha so cute , his hands are so cute & when he said cute sexy , I thought of how jimin describes himself as cutie sexy lovely ( not just jimin , but all of us )

  • Sadulla Tuhpatullaev
    Sadulla Tuhpatullaev 13 days ago

    Gaaaaaaaaaaaaaaaaay

  • no one
    no one 13 days ago

    Kiss me, marry me, slap me 😂😂😂

  • Engel 210503
    Engel 210503 15 days ago

    Beautifull women😏😂

  • Miraculous LadyNoir
    Miraculous LadyNoir 15 days ago

    2:25 Jin?

  • h i
    h i 16 days ago

    anyone else think his friend looks like if jimin got a lil chub?

  • Anthony Febryan
    Anthony Febryan 16 days ago

    Jisoo?

  • 《Ice Cream Cake》
    《Ice Cream Cake》 16 days ago

    The communication in his videos.

  • kpop lover BBTEB
    kpop lover BBTEB 16 days ago

    From 0:35 to 0:42 😂😂😂😂 LOL

  • Sarah
    Sarah 16 days ago

    I'm confused everytime i watch him

  • Hazriz Shah
    Hazriz Shah 16 days ago

    The most emotion i have ever seen from big marvel 😂😂😂

  • Marco Bodt
    Marco Bodt 17 days ago

    1:04 LOL I'M DEAD

  • Eartf Fang
    Eartf Fang 17 days ago

    Eskerettttttttt

  • Djinho Park
    Djinho Park 19 days ago

    Ashkere!

  • Prateeka Khatiwada
    Prateeka Khatiwada 20 days ago

    You are looking more cute as a girl👧👧😁

  • let's buy Taehyung every Gucci store হ্যাঁ??

    Who left these kids with their moms makeup stuff?! 😠

  • Jayden Perez
    Jayden Perez 21 day ago

    1:34
    Where did the ruck did the american accent come from.
    He said "As a Boyfriend" perfectly in english with an American accent. Wtf???

  • Kyseok_ Jung
    Kyseok_ Jung 21 day ago

    0:14
    I thought he was gonna say “sexy, cutie, lovely”
    Sorry

  • c u t i e
    c u t i e 22 days ago

    4:19

  • Freako Chameleo
    Freako Chameleo 22 days ago +2

    Anyone: “Cheek”
    Big Marvel: “CHICKENNNNNN?!”
    0:55

  • Sakura Gacha
    Sakura Gacha 23 days ago

    Are you kidding me IddddddIiiiiiiAAAA

  • Loza Ramadan
    Loza Ramadan 23 days ago

    "No professional!" 😂

  • shadow xxx
    shadow xxx 23 days ago

    Umm XD

  • shadow xxx
    shadow xxx 23 days ago

    LOL WHAT THE HECK I'M DEAD THIS THIS MAKE THIS MAKE ME LAUGH

  • shadow xxx
    shadow xxx 23 days ago

    >_

  • Tiru _tn
    Tiru _tn 25 days ago

    "Finally we are eyebrow" XD

  • TAEKOOK! TAEKOOK!
    TAEKOOK! TAEKOOK! 25 days ago

    Why does this white dress he is wearing here 3:38 looks same as that girl's dress in his video "Nail manicure on my hand"???????????????????😶

  • Jae- min
    Jae- min 25 days ago

    Can I Die ?

  • 나나야
    나나야 25 days ago

    It's a Bull shitt.Seriously just a gay vid lol....

  • Kookoo-S Jeon-A
    Kookoo-S Jeon-A 26 days ago

    I died laughing😂

  • milens sophie
    milens sophie 26 days ago

    prettiest girl I’ve ever seen ngl

  • vanie08200
    vanie08200 27 days ago

    *PERPECT-u*


    XDD

  • i love bangtan
    i love bangtan 27 days ago

    "let me introduce yourself"
    " issme "
    living

  • LOTUS
    LOTUS 28 days ago

    사랑해 니가 아른다운

  • inert matter
    inert matter 28 days ago +13

    BM- You kidding me, you mistake? No professional!
    Me- lol yeah I like steak.
    BM- Steakeu?
    Me- Yeah, I like steak.
    BM- Meat?
    Me- Beef.
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Olga olga
    Olga olga 28 days ago

    Please tell me I'm not the only one who's hearing *Is big mabel here*

  • Insfires21kookie
    Insfires21kookie 29 days ago

    ARE YOU KIRRRDING ME IDIATTTT
    -Big Marvel

  • TheDarkHour_5 eyes
    TheDarkHour_5 eyes 29 days ago

    Lol

  • Carl John
    Carl John 29 days ago

    Isn't that dress he wear was in his Momo video ??😂😂😂

  • Nancy Xiao
    Nancy Xiao Month ago

    Why it is so funny? Lol

  • SyNNeQ SyNNeQovich
    SyNNeQ SyNNeQovich Month ago

    Idiat

  • asmaâ la vie sous-marine

    Popectu

  • ชิว ตะ
    ชิว ตะ Month ago

    He make up so cute. But not... Arhhhght. 5555

  • Camila Crespo
    Camila Crespo Month ago

    What this what THIIIIIS

  • Rabiya Afreen
    Rabiya Afreen Month ago

    He reminds me of taehyung idk why

  • Brendah Souza
    Brendah Souza Month ago +4

    The most beautiful woman I've ever seen 😂

  • Faryal Naeem
    Faryal Naeem Month ago

    you mistake ????!!!
    yea I LIKE STEAK ..
    meat??
    No BEEF..~

    EPIC"

  • Zander pLayZ
    Zander pLayZ Month ago

    Big bubble

  • jung margo22
    jung margo22 Month ago

    Hitman bang is that you???😂😂

  • Min Daylight
    Min Daylight Month ago +6

    *"You wanna introduce yourself?"*
    *_"It's me"_*
    That's me inside when I'm being told to introduce myself

  • LeeLee Lunar
    LeeLee Lunar Month ago

    Whole video is a mood

  • Carolina Poculet
    Carolina Poculet Month ago

    😅😅

  • meow meow 7799
    meow meow 7799 Month ago

    Why are you gay?

  • Nowshin Sultana
    Nowshin Sultana Month ago

    i don't know why...ur frnd looks like BangPD... 🤣😂🤣

  • joon's unshaken hand

    OMG JIMIN IS THAT YOU ON THE RIGHT SIDE

  • Zeeshan Mehmood
    Zeeshan Mehmood Month ago

    Bruhhhh

  • I HATE YOU
    I HATE YOU Month ago

    ЭЩКЕРЕ 😂😂

  • la la
    la la Month ago

    “U want kiss me” *ughh

  • Minal 04
    Minal 04 Month ago

    Give me your number 😂

  • Nadya sriwulan
    Nadya sriwulan Month ago

    Eeeee ehek,ehek

  • salsabillla salsa
    salsabillla salsa Month ago

    I feel stupid watching this

  • Kirii Kitty
    Kirii Kitty Month ago +2

    Why 9 out of 10 choose to hit him🙄🙄 I don’t understand them how how how?

  • pink coco
    pink coco Month ago

    😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶 hahahaha chick