Father Of The Year (2019)

Share
Embed
  • Published on Jun 16, 2019
  • SUBSCRIBE: bit.ly/2GAUQb0
  • ComedyComedy

Comments • 1 184

  • Josh Wolf
    Josh Wolf  Month ago +1611

    Happy Father's Day! If you enjoyed the full special, please share it & subscribe -> bit.ly/2GAUQb0

    • Amanda Mayoli Alayon
      Amanda Mayoli Alayon 11 days ago

      Would you ever do England? You can really let rip over here.

    • james Mcmichael
      james Mcmichael 18 days ago

      Josh Wolf i smoked a joint and watching your special night sorted

    • MsMookalate
      MsMookalate 23 days ago

      Your parents was watching porn.

    • 奇乐七Kio
      奇乐七Kio 24 days ago

      Thanks a lot love you

    • Noah
      Noah 24 days ago

      Josh Wolf I couldn’t do this with my dad I mean I’m big but he is fkn big like 380 pounds of muscle big and plus he’s x military

  • TERIYAKI GOD
    TERIYAKI GOD Hour ago

    your son in skinny as fuck btw

  • TERIYAKI GOD
    TERIYAKI GOD Hour ago

    The girl in the crowd laughing is fucking annnoying "OH HUA HUA HUA HUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOO" like shut up

  • E T
    E T 3 hours ago

    His son is hot!

  • TH C
    TH C 5 hours ago +1

    I don't know how I found this guy but I'm glad I did

  • Teen mom Vlog
    Teen mom Vlog 9 hours ago

    Am I the only one who sees the huge sweat spots under his arms lol

  • Saylom Flower
    Saylom Flower 11 hours ago

    “Who are you fucking Rocky” 😂😂😂

  • Jim Dewd Guitars
    Jim Dewd Guitars 13 hours ago

    My favorite comedian! Could listen to him tell stories all day long.

  • dontBEaSYNk
    dontBEaSYNk Day ago

    "AH HA HA HAAAYE!" was there a mariachi band in the audience?

    • dontBEaSYNk
      dontBEaSYNk 6 hours ago

      @Buck Fuddy haha yeah...

    • Buck Fuddy
      Buck Fuddy 7 hours ago +1

      dontBEaSYNk if we are hearing the same thing, I wanna shove a sock down that woman's throat!! Once my ear picked up on it, it's all I could hear...

  • Caelen Murphy
    Caelen Murphy Day ago

    Canada’s still got dodgeball #blessed

  • MjolnirOmega
    MjolnirOmega Day ago

    LMFAO Subbed

  • Ashley Humphries

    This shit is soooo good. Genuinely one of the funniest stand up routines I've ever seen. So good.

  • UMG Matt
    UMG Matt Day ago

    Ive been waiting for this and I missed it. WTF

  • Aubrey Tolnai
    Aubrey Tolnai 2 days ago

    Where are you going?
    Coachella.
    BAHAHHAHA

  • Mike Jones
    Mike Jones 2 days ago

    Well, my dad is a black belt in karate, so I don’t think I’ll fight him any time soon

  • Tiffany McConkey
    Tiffany McConkey 2 days ago

    That was epic!!!

  • Tom Day
    Tom Day 2 days ago

    So funny

  • Sammy Shi 155
    Sammy Shi 155 2 days ago

    You think i could borrow that list?
    I got a couple of roommates that need to be put in line. 😉

  • worthless_jayden
    worthless_jayden 2 days ago

    in 5th grade we played dodge ball and every time someone would get hurt and cry we played everyday lmfao

  • Ariel Ross
    Ariel Ross 3 days ago +1

    So so so good! Love this shit & your podcast. Quoting your son, “What a treat!” 💕

  • Nadine Rhymer
    Nadine Rhymer 3 days ago

    You are so fucking funny.....

  • crispy noodle
    crispy noodle 3 days ago

    I’m really good at *MENTAL TORTURE*

  • crispy noodle
    crispy noodle 3 days ago

    We play dodge ball in school every fucking day

  • STRAINGE
    STRAINGE 3 days ago

    Awesome show.

  • Jotawa Plays A Game
    Jotawa Plays A Game 3 days ago

    Almost to 1 million views! Congratulations

  • ReVo's Residence
    ReVo's Residence 3 days ago

    I feel this, I’m in college now where I am out of the house but my dad could still beat my ass

  • Atcera
    Atcera 3 days ago

    "Never again" every time i puke when i get drunk

  • Coffee Kiddo
    Coffee Kiddo 3 days ago +1

    Dodgeball humiliates children.
    Bitch my dad fucking destroyed us, we can’t even feel humiliation at this point XD

  • Craig Naert
    Craig Naert 4 days ago

    😎😎😎👌

  • gundam meister
    gundam meister 4 days ago

    Omg daddy 😂😂😂😂

  • I Like Pie
    I Like Pie 4 days ago

    I am 16 and my first time ever trying to break into a house I tried to kick down the door. It took me 2 tries to acc get the door kicked in

  • Queen Of Cookie32
    Queen Of Cookie32 4 days ago +1

    Hi am ... I wanted to ask you if ... wATcHed AnaL pARTy 3 ?!?!

  • The GrOnch
    The GrOnch 4 days ago

    Josh is legit awesome, fucking hilarious.

  • Help Me
    Help Me 5 days ago

    Ha!
    This was funny, I’m a girl and have like three sisters. So when we were gonna fight my dad we all did it together!
    Like one grabs his legs-
    You jump on his back-
    Another grab his arms-
    Imma push him on the couch!
    ...
    He never stood a chance...😐

  • Skye Jackson
    Skye Jackson 5 days ago

    420 dislikes lol

  • Sunny shine
    Sunny shine 6 days ago +2

    I died laughing at that lady like laugh crying in the background

  • Nelson Housos
    Nelson Housos 6 days ago +1

    I love this picture🤣

  • Turboshi
    Turboshi 6 days ago +5

    59:51
    Do you wana know what his fight clothes were?
    *Dude from background*
    No

  • Billy Bruner III
    Billy Bruner III 6 days ago

    Every now and again USclip gets it's recommendation right




    Great Stuff Man!!!! Hope to see you elsewhere........literally

  • Kennedy Rivas
    Kennedy Rivas 6 days ago

    If he didn’t have a beard you look like Tosh.0😂

  • ET BOYS
    ET BOYS 6 days ago +1

    i dont think i could ask any of these questions to my parents that his kids do

  • constantin barbu
    constantin barbu 6 days ago

    Beth...."Bronn meme"

  • jordan ruffino
    jordan ruffino 7 days ago

    The dick pic story is so true my EX still has mine....its cool me and my friends have hers😏💀👽

  • spencer7efm
    spencer7efm 7 days ago

    Some of the best god dam comedy ever!

  • julie braden
    julie braden 7 days ago

    Funny josh lol

  • Crystal Rogers
    Crystal Rogers 7 days ago

    I'm pretty sure we are brother and sister!!!! At least in my head.... Cuz you are as crazy as my family lol

  • Snow Fox Games
    Snow Fox Games 7 days ago

    I play dodge ball in my school in Ireland

  • Harmony Blackman00
    Harmony Blackman00 8 days ago

    My new favorite comedian !

  • Xavier Washington
    Xavier Washington 8 days ago

    We still play dodgeball buts it not the hard plastic balls, idek if they still sell them,but we gotta play dodgeball with the foam balls

  • Love Star
    Love Star 8 days ago

    check each others dick pics close

  • Couch Potato
    Couch Potato 9 days ago

    This guy is a fucking legend

  • Miranda Hickman
    Miranda Hickman 9 days ago

    I started wrestling with my dad when I was 7!! Haven't stopped yet...

  • Jeari lynn Phillips
    Jeari lynn Phillips 9 days ago

    Fuckn love this dude.. Ur hilarious

  • Ash Cozza
    Ash Cozza 9 days ago

    Its been a really long time since I laughed this hard. Like so hard my stomach hurts

  • oldslowcoach
    oldslowcoach 10 days ago

    meh

  • braves
    braves 10 days ago +5

    nobody:
    audience in the josh wolf standup: OH MY GAH AH HAAAAAD!

  • YANGREAPER
    YANGREAPER 10 days ago

    who tf is that laughing so hard like a Beverly Hills Drunk Hyena

  • Vast Galaxy
    Vast Galaxy 11 days ago

    This is too good! Actually making me laugh. Keep this up it’s hilarious!

  • V H
    V H 11 days ago

    0:18 Where the fuck did you get a *blue horse lamp*

  • Caleb Moore
    Caleb Moore 11 days ago

    Is this his only material? I like the guy and think he is funny but I hear this stuff all the time

  • Kao Saelee
    Kao Saelee 11 days ago

    Did anybody see the red X from corner to corner at 2:33?

  • Raymond Lopez III
    Raymond Lopez III 11 days ago

    he looks like clayton kershaw😂

  • Ja'Kayla Hollins
    Ja'Kayla Hollins 11 days ago

    How do touch a woman’s vanana

  • Caysenisgamerfox
    Caysenisgamerfox 11 days ago

    Chicken and peanut butter does that mean im always drunk

  • Dream Qrew 24
    Dream Qrew 24 12 days ago

    You should get a Netflix special. Amy Schumer got a special for her not so good special

  • Literal_Facts [STAMP]
    Literal_Facts [STAMP] 12 days ago +12

    Jacob: I Am Inevitable... **snaps.**
    Josh Wolf: And I..... Am.... Your Dad... *SNAP!*

  • Izuku Midoriya
    Izuku Midoriya 12 days ago

    As a 8 year old, and my brother was about 16, When ever my brother left for his dads, he would leave his iPad for me to play on. When I saw his iPad one day, I went on USclip. I was scrolling down his feed, saw some weird shit, and then tapped on a video of someone playing street fighters. I watched it, and a couple other fighting game videos. About a week later, I challenged my brother to a fight. He was serious and I was confident because I remembered how to do some moves, I said,”You go all out! Cause I’m going all out!!” He looked me dead in the eyes and dashed at me, smacked me in the head, causing me to fall. He then said,”wait till your a bit older Kay?” And sat on me. I didn’t even touch him. We fight every now and then, I actually get to hit him but he ends up winning...i had a funny childhood.

  • mocha
    mocha 12 days ago

    10:14
    Just a bookmark so I can show this part to my dad

  • The Nerds
    The Nerds 12 days ago +1

    “i WAnnA eAt CEreL foR DiNneR”

  • Mr. Prodigy
    Mr. Prodigy 12 days ago

    Does anyone else here that woman in the audience laughing really slowly and high pitched at the end of every audience laugh XD

  • Sidney Lundstrom
    Sidney Lundstrom 12 days ago

    First it was deez nut now its stuff nuts

  • Toki52
    Toki52 12 days ago

    It's always sunny

  • Pam Nelson
    Pam Nelson 12 days ago

    Hilarious!

  • Hadley Brown
    Hadley Brown 12 days ago

    Please Post the list!!

  • lonzza
    lonzza 12 days ago

    Im a teenage boy. This is so true but so fucking frustrating at the same time 😂

  • David 420
    David 420 12 days ago +5

    There’s a girl in the crowd who laughs like Kitty Foreman😂😂

  • panda army
    panda army 12 days ago

    Love you shit bro

  • Vinnie c.
    Vinnie c. 12 days ago

    Fr tho... the hole is all the way back.... like.... 60 miles

  • lil spoon
    lil spoon 13 days ago +1

    Congrats on the special! But please, Netflix, give him a special!

  • MaddRamm
    MaddRamm 13 days ago

    Fastest hour I’ve ever experienced!

  • jjbyrd04
    jjbyrd04 13 days ago

    This is legit one of the best stand ups I’ve seen in a long time.

  • Miguel Machado
    Miguel Machado 13 days ago

    This is his magnum opus

  • Isa Pino
    Isa Pino 13 days ago

    This is amazing and should be on netflix

  • Lucida Fonts
    Lucida Fonts 13 days ago

    27:00

  • janaixo
    janaixo 13 days ago +2

    Just stumbled across this and I was not disappointed😂😊

  • 15Med3
    15Med3 13 days ago

    absolutely hilarious
    cannot wait to see more content

  • Or
    Or 13 days ago

    Yo jacob sounds exactly the same wtf

  • BurningSparkz72
    BurningSparkz72 14 days ago

    Anybody else hear that one ladies annoying laugh aaaaa Haa haaa ha it ruined it for me.

  • YouGotMail
    YouGotMail 14 days ago +5

    Dodgeball is outlawed in my state, but my PE teacher “invented” a game called Swerveball, it’s the exact same

    • therealpro198710
      therealpro198710 9 days ago

      YouGotMail that’s called a loop hold your PE teacher sounds awesome

  • Rainbow Dinosaur
    Rainbow Dinosaur 14 days ago +1

    He's super funny!! (≧▽≦)

  • Joshua Burt
    Joshua Burt 14 days ago +2

    dude you are funny. 4k special on youtube? brilliant.

  • BiteForce TTV
    BiteForce TTV 14 days ago +1

    7:55 *Tracer Laughing*

  • Mike0824
    Mike0824 14 days ago +1

    22:33 I can confirm I am the dumb smart kid of my parents loins

  • Games4Nerds
    Games4Nerds 14 days ago +1

    22:28
    That is my motto. Background info I have completed eight grade (finally) and I had a 4.0 gpa (straight A's all year) and I'm a teenage boy (started early) and my motto is
    I may be smart but I'm dumb as hell

  • Evan Yee
    Evan Yee 14 days ago +1

    Oh shiiiiiit

  • Unknown Unknown
    Unknown Unknown 14 days ago +1

    (I’m gen Z like the older gen z) No we called it something different and the coach would scoff and almost laughed when someone came up and cried! (Still put the hitter in time out) IT WAS A SOFT BLOODY BALL!

  • Nathan B
    Nathan B 15 days ago

    Maybe you are dumb meth head

  • SheDiWare Lapis
    SheDiWare Lapis 15 days ago +1

    I just want to thank you for releasing all the specials and clips, and forcing me to laugh when I'm in a room full of people sleeping

  • Tyler PM zzZ
    Tyler PM zzZ 15 days ago +1

    Hey Josh, I think it's awesome that you posted this for free for the world. However, id love to buy it. You got a website?

  • Trevor Hale
    Trevor Hale 15 days ago +1

    Are we not gonna talk about how hot and fit this guy is?? That shirt is hugging his pecs very nicely!