Match the Baby to Their Parent (Karlos) | Lineup | Cut

Share
Embed

Comments • 1 610

  • Steph Anie
    Steph Anie 5 hours ago

    "Congratulations to your partner delivering this beast" LMAO

  • sdwillis39
    sdwillis39 5 hours ago

    Awwwww it was so funny though
    Hahahahaha

  • Flow Jowi
    Flow Jowi 5 hours ago

    Here is the story of Solomon. . Two women were fighting .. one wanted the baby split into two.. one said Don't! Just give her the baby .. so that was the mother. She had compassion. This little rude man 🙄 even if it's a joke I don't like it. But I understand.. u don't like babies and u were once a baby

  • bho nj
    bho nj 12 hours ago

    I hate babies blablablablabla and you realized thats you stupid

  • Gabriella Carneiro
    Gabriella Carneiro 14 hours ago

    he reminds me of Larry

  • Indigo Morgan
    Indigo Morgan 15 hours ago

    I feel bad for the dad, the chooser was
    Ike so rude

  • Sarah Wellington
    Sarah Wellington 18 hours ago

    1:13 killed me

  • Celinda Sanchez
    Celinda Sanchez Day ago

    "Hahathat ant yourdady

  • Kate Dancer :D
    Kate Dancer :D Day ago

    I think you should match pet to person

  • Mary T.
    Mary T. Day ago

    I died at 1:45

  • emily somers
    emily somers Day ago

    10 seconds in is the best

  • Sabrina playz
    Sabrina playz 2 days ago

    my mom is white and im black so he would pick us first if i was a baby and say i wasnt her baby xD

  • Ryan Taylor
    Ryan Taylor 2 days ago

    I don’t like babies.
    ThIs Is ThE cUtE oNe

  • asmr videos
    asmr videos 2 days ago

    did you notice that the last parent baby pulled her hair and her mom said quick STOP

  • Russ
    Russ 2 days ago

    It's fun in here

  • how tf you suck dick on accident

    ... why would you call someone’s baby, that you don’t know at all, a beast?? sometimes this guy just 💆🏽‍♀️

  • C Rendon
    C Rendon 3 days ago

    I love Karlos!!! Lol he's the honest friend every one needs hahaha

  • Apps' Videos
    Apps' Videos 3 days ago

    "That's the cutest baby" the heck dude? Really? In front of all the parents?

  • Tania Pena
    Tania Pena 3 days ago

    *or is the mailman*
    omg i cnat with him

  • Zayn Kloski
    Zayn Kloski 3 days ago

    Now all hell would break lose if he wasn’t black and accused a black woman of having more than one kid. Get rid of him

  • phantom freddy
    phantom freddy 3 days ago

    Is CUT related to HiHo?

  • youtube_addiction23
    youtube_addiction23 4 days ago

    You should do this with dogs. That would be so hard, because they would be happy with anyone.

  • Isabella Zemelko
    Isabella Zemelko 4 days ago

    2:44
    Imagin how offended the father and mother of that baby must have felt😂😂😂

  • Razar Raz
    Razar Raz 4 days ago

    How dare you assume those kids gender!!!
    Sarcasm...

  • Lost in the Stars
    Lost in the Stars 4 days ago

    At 3:36 they're talking in their own mysterious language

  • SF7Gamer
    SF7Gamer 4 days ago

    Whoever doesn't love Karlos, what are you doing? Karlos is the best guest on Cut.

  • Movement of Life
    Movement of Life 4 days ago

    I definitely don't like Karlos. He tells the guy that the baby he's holding isn't his simply because he's white. Completely stupidity.

  • Real Kekee
    Real Kekee 4 days ago

    He just said “congratulations to your wife for pushing out this beast”

  • Mastodon Jack
    Mastodon Jack 5 days ago

    He is so disrespectful oh my god. It is kinda covered by his fun persona but jesus

  • Rachel Serenity
    Rachel Serenity 5 days ago

    I do not judge her cause I am the same way but the Mom on the far right was very serious.

  • Georgia Elizabeth
    Georgia Elizabeth 5 days ago

    he acts like every hispanic parent when they say they don’t want a dog. like “i don’t like babies” but then baby talks it’s so funny

  • Kitty Likes
    Kitty Likes 5 days ago

    💀💀💀just the first few seconds of the video

  • Raena Brendtro
    Raena Brendtro 5 days ago

    This is so cute

  • Lily Cui
    Lily Cui 5 days ago

    Hi y'all random people if you don't mind checking out my new cover i'll really appreciate it and I know it's kinda cringe but I'll get better:)

  • K.K. LONDON
    K.K. LONDON 6 days ago

    Lmao that baby went right to her mom she was over it

  • ASH
    ASH 6 days ago

    Chris rock?

  • Pamela Christie
    Pamela Christie 6 days ago

    Lol very funny

  • Tee
    Tee 6 days ago

    1:54 I think these are both her babies, not because she's Asian..... yes because she's Asian LMAO

  • SP Zone
    SP Zone 7 days ago +2

    This guy has no filter. He's trying to sound funny but he's not.

  • terrica m
    terrica m 7 days ago

    so cute.

  • faye witch
    faye witch 7 days ago

    He's like I don't like kids but they love him.

  • TrapLordHodor
    TrapLordHodor 7 days ago

    Damn this gay dude kinda rude

  • My Kookie
    My Kookie 7 days ago +1

    I like how he went from “I don’t like babies” to “your so cutteeee”

    Or he is a really good actor

  • nobody
    nobody 7 days ago

    We need more of these baby and dog vids!

  • Saravana Anand
    Saravana Anand 7 days ago +1

    Poor babies

  • Saravana Anand
    Saravana Anand 7 days ago +1

    YaY April is in the vid (Austins mom from hiho kids)

  • Ahmad Sadiq
    Ahmad Sadiq 7 days ago

    Is your partner darker or she just came out? lmao

  • Jayden Joaquin
    Jayden Joaquin 7 days ago

    He called that baby a beast😂😂😂

  • lori
    lori 7 days ago

    "that aint yo baby"

  • Diana Prince Wonder Woman

    3:35 all babies talking to each other

  • Taliah Scott
    Taliah Scott 8 days ago

    He’s so tactless omg

  • Random Name
    Random Name 8 days ago +2

    By far the funniest intro to a video I've ever seen🤣🤣🤣

  • Smore Queen
    Smore Queen 8 days ago

    😬😬😬😬 not sure how I felt about this episode

  • rungPHilo
    rungPHilo 8 days ago

    Karlos is very rude, why is he still used?

  • Illyana Amara
    Illyana Amara 8 days ago

    3:26 me with my four month old daughter.

  • Alexa Levon
    Alexa Levon 8 days ago

    That was so funny, and when Isabella was put down and she went to her mom, it was so adorable.

  • Peera The Legendary
    Peera The Legendary 8 days ago

    the second baby is so cuteee

  • AliStar Videos
    AliStar Videos 8 days ago

    “This îs the cute one “ really ? Fuck off ... 😓😑

  • Jacki Couture
    Jacki Couture 8 days ago

    No me gustan sus comentarios u.u

  • Ada Obi
    Ada Obi 8 days ago

    The intro hahahaha

  • True Woman American
    True Woman American 8 days ago

    lmao they suck ur financial at 18

  • Madison Turkey
    Madison Turkey 8 days ago

    He’s so sassy


    I LOVE IT

  • Alvaro Rodriguez Gomez

    Wow this nigga is racist for real

  • Alyssa Madeleine
    Alyssa Madeleine 8 days ago

    I’d be so good at this!!

  • mesa
    mesa 9 days ago +1

    "That ain't yo baby"

  • 420 CeCe
    420 CeCe 9 days ago

    me: i dont want kids
    me later: come here aww u so cute

  • Tima Kathleen
    Tima Kathleen 10 days ago

    Asian baby so cute😍

  • Stephanie Mays
    Stephanie Mays 10 days ago

    That was fun 😃

  • Mimi's Glitch
    Mimi's Glitch 10 days ago +4

    3:36 lol there was a a baby choir going on in the background

  • Ysabelle Sison
    Ysabelle Sison 11 days ago +1

    I like his accent

  • Liv
    Liv 11 days ago

    This dudes a queen

  • Song Lyricz
    Song Lyricz 11 days ago

    OMG he is so blunt wowww

  • KIM YOUNG
    KIM YOUNG 11 days ago

    This is a bit insulting! This title should say”what not to say to parents”! 😂

  • Sarah Ossorio
    Sarah Ossorio 11 days ago

    “that ain’t cho baby”😭😭 14 seconds in and im laughing

  • Melissa Gonzalez
    Melissa Gonzalez 11 days ago

    1:06 Angelica Hale are u? 😂

  • Chloe Kim
    Chloe Kim 12 days ago

    He just says what is on his mind🤣

  • Eva Schachermayr
    Eva Schachermayr 12 days ago

    0:59 the baby be like: yah probably it's you idk🤷

  • Prxncess Regina
    Prxncess Regina 12 days ago

    3:26 she was like boy get your hands out my face.

  • Charlie Hands
    Charlie Hands 12 days ago

    this beast🤣🤣🤣

  • cam tudo
    cam tudo 13 days ago

    1:33 bro wtf you doing with your baby it's gonna throw up

  • Jasmine W.
    Jasmine W. 13 days ago

    I know people think Karlos is rude, but it's actually hilarious asf

  • Yusuf :0
    Yusuf :0 13 days ago

    Okay there are a few things you dont say 2 babies in front of their parents, he said all of them and more! He called the baby a "beast"

  • Ms Morrison
    Ms Morrison 13 days ago

    Karlos is so funny. I can watch him all day. Now Say " Suck my dick!"

  • isa
    isa 14 days ago

    "What's her name?"
    " *isabella* "
    Me an isabella: *_SKAMSKSFMDK_*

  • Wanderoy Visuals
    Wanderoy Visuals 14 days ago

    "or is the mailman really the dad? ;)" lmaooo

  • lizbeth vega
    lizbeth vega 15 days ago

    I love the videos but I CANNOT stand Karlos, y'all gotta let him go

  • elangoe
    elangoe 15 days ago

    3:35 they're all talkin shit

  • Stephen Curry
    Stephen Curry 15 days ago

    At 2:44 I would say it’s really rude to call it big but I’m really suprised he didn’t say anything

  • Ruben Sentosa
    Ruben Sentosa 16 days ago

    For someone who doesn't like babies, he's pretty good with babies.

  • Niki Edmonds
    Niki Edmonds 16 days ago

    I always like these kinds of experiments but this dude karlos or whatever is so ANNOYING!!!!!

  • Sophie Rahis
    Sophie Rahis 16 days ago

    karlos is the best

  • Lulu Belle
    Lulu Belle 16 days ago

    Karlos is my FAVORITE PERSON

  • ninja l
    ninja l 16 days ago +1

    I don't like this guy

  • Jane Cooper
    Jane Cooper 16 days ago

    The dad looked so offended when his baby was called a beast.

  • For3v3R Jayd3ll
    For3v3R Jayd3ll 17 days ago

    Called the baby a “beast”... the disrespect 😂

  • Bellatrix Lestrange
    Bellatrix Lestrange 17 days ago

    2:50 I have no words

  • Jerry Chan
    Jerry Chan 18 days ago

    I like this man so so much. I hate babies too and I also think this challenge is stupid and boring. I finish it because of this challenger.

  • Ellie and Zara’s Random things

    1:34 she’s swing a BABY CHILD

  • Tanya Nichols
    Tanya Nichols 18 days ago

    He had no filter 😂😂