Guess Who Has a Criminal Record (Monica) | Lineup | Cut

Share
Embed

Comments • 229

  • Lil Tee
    Lil Tee 6 days ago

    Oh hell na this girl is to touchy

  • Ivy Allbee
    Ivy Allbee 8 days ago

    Lol right in the first part of the video he sad don't touch 😑

  • Grayson and Ethan dolan

    willy looks like a child kidnapper when i first saw him

  • Lps Oblivion
    Lps Oblivion 11 days ago

    *my stepmother looks like her and her name is also Monica...*

    *Coincidence!? I THINK N O T!*

  • Roxana Tenorio
    Roxana Tenorio 13 days ago

    monica--ma nic ga

  • RockerKnocker1
    RockerKnocker1 14 days ago

    *_"Don't Touch"_*

  • Jeannette Robinson
    Jeannette Robinson 20 days ago

    They should do who's smart or not

  • Mansour Q.
    Mansour Q. 20 days ago

    The asian dude with the hat probably owns either a honda eks or chevy v8

    • Mansour Q.
      Mansour Q. 19 days ago

      But his mustache is mexican , from the front view of his face he looks mexican

    • Mansour Q.
      Mansour Q. 19 days ago

      +yolo swag yeah you could be right but mexican dont dress that way , his chin hair(goaty) is definitely like asians but his eyes look mexican. Dont many asians have dark circle around their eyes. Mexicans dont joke around like this guy, they more like vatos lokos esè. I might be wrong who knows

    • yolo swag
      yolo swag 19 days ago

      asian? he looks mexican lol. but again many asians and mexicans do look alike.

  • eating is gr8
    eating is gr8 24 days ago

    "I'm already offended"😂😂😂

  • Daniel S
    Daniel S 24 days ago +1

    I want a video where the guest have to guess who is a hacker.
    Plss

  • The real mbb fan_ Brown
    The real mbb fan_ Brown 25 days ago +1

    The in the background is me at 4:14 when someone drops really good tea

  • 0scJohnson0
    0scJohnson0 26 days ago

    Insane, why would you be in a video telling everyone your crimes for a guessing game? Creepy people.

  • Elīza A.
    Elīza A. 26 days ago +1

    before knowing the results imma guess:
    1 yes
    2 yes
    3 no
    4 yes
    5 yes
    6 no
    7 no
    8 yes
    edit: i got 5 right

  • Alternate Titles
    Alternate Titles 26 days ago +1

    Alternate title: It's always the normal looking ones.

  • sky peters
    sky peters 26 days ago

    I GOT THE SECOND ONE RIGHT and the cause

  • Louis Feraca
    Louis Feraca 27 days ago

    8 seconds says which stangers lol

  • Chim Yoongi
    Chim Yoongi 27 days ago

    i KNEW the 2nd guy would have 1 because he looks so PURE xD

  • Supreme Xvx
    Supreme Xvx 27 days ago

    The first girl is fineeeee🤤

  • Lightning Cheatah Kitty Glitter Poop

    This is hard cuz you can't judge people by looks I'm stuck😥🤔

  • Alycia Broadbent
    Alycia Broadbent Month ago

    Why do people assume if you have had a rough childhood you have a criminal record i had a rough childhood i havent got a criminal.record

  • Emcstea
    Emcstea Month ago

    Asian stereotyping black women. Really!!

    • enima
      enima Month ago

      Aw c'mon. 2 black women and she guessed one wrongly

  • Youtube User
    Youtube User Month ago

    Why is she so annoying I had to forward

  • Piper Coughlin
    Piper Coughlin Month ago

    I thought the hairdresser woulda murdered a man

  • Mariana Zamora
    Mariana Zamora Month ago

    Hey guys if you could go to Facebook and live a like in the account of complejo educativo bilingüe nueva esperanza in the picture that says sexto grado you could help the six graders win so that we can go to the movies thanks so much ❤️

  • MayaCho XD
    MayaCho XD Month ago

    *don't touch da chains* XD WOW

  • Xo1 Roses 1oX
    Xo1 Roses 1oX Month ago

    Isn’t it kinda weird that she gave black ppl yes and white no?

  • Aki Dark
    Aki Dark Month ago

    The second black woman doesnt look like she had a criminal record wtf?!! I’d say she looks like a teacher or something, she looks very polite

  • Mason Mokkre
    Mason Mokkre Month ago

    All the black people are negros

    • Mason Mokkre
      Mason Mokkre 18 days ago

      They are fried chicken eating niggers

    • Mansour Q.
      Mansour Q. 20 days ago

      What are trying to say?

  • mr bush bush Mr bush bush

    Say Monica fast and you’ll hear what black people say *.*

  • Belladiez I
    Belladiez I Month ago

    Is that Pete Davidson's dad?

  • Rebecca Neece
    Rebecca Neece Month ago

    I go to boys and girls club in Tennessee

  • Drink Bleach
    Drink Bleach Month ago +1

    The first girl is so beautiful wOw

  • Ahoj Světe
    Ahoj Světe Month ago +1

    g

  • Franchesca Pierre
    Franchesca Pierre Month ago

    she looks straight outta nyc lmao

  • Zyzor
    Zyzor Month ago +2

    The girl with the camo pants is hot af I want her number

  • jhopes weeb
    jhopes weeb Month ago

    I got 4/8 so i did better than her

  • kJayy
    kJayy Month ago

    I'd take that money if I found it! Free money for me.

  • Christopher J Willington-St. Pierre

    I knew the cute guy with the beard had a DUI, I just didn’t know that there was assault and other DUI’s on top of that. I wanna give him a hug.

  • Genna LaGrange
    Genna LaGrange Month ago

    At 4:16 omg haha the girl with the cameo pants on face is perfect

  • Got7 AhGaSe
    Got7 AhGaSe Month ago +3

    omg I knew one of the white guys went to jail for Taxes ahha thought it was the 1st one and the 2nd guy sold pills or something

  • Lil meow meow
    Lil meow meow Month ago +15

    The white guy with a black sweater seems like the typical serial killer !!

  • Mature Minded Millennials

    Who in the hell is going to go around and ask... “anyone lose 100,000”?TF?!! I have no criminal record but I also am not dumb af! I’m taking that shit!

  • Sleeping Rose
    Sleeping Rose 2 months ago

    0:07
    Strangers*

  • J. E. Palad
    J. E. Palad 2 months ago

    6:23

  • BugattiMadness
    BugattiMadness 2 months ago

    MY CHARGE WAS NO SEATBELT SO IM A GANGSTER PWEWEWW POOWWWW PEWWW PEW PEW

  • Bro Dawg
    Bro Dawg 2 months ago

    4:01 is she the girl from monster house???

  • It's Camilla Taylor
    It's Camilla Taylor 2 months ago

    I guessed all of them except one correctly 😂

  • eva dubasak
    eva dubasak 2 months ago

    *Baller!*

  • Shelby Lynn
    Shelby Lynn 2 months ago

    The first guy was easy I thought. Gave off the vibe of bad teens and 20s but got his life together very well. Also the tax guy I definitely knew he was something money related

  • Gamzy Amzy
    Gamzy Amzy 2 months ago +2

    I knew the guy from 6:21 was gonna be a criminal cause when she asked about the money thing he said “in my experience” so I thought it was gonna be something like tax invasion/stealing money

  • SnorlaxX420Xx
    SnorlaxX420Xx 2 months ago

    The blackest one.

  • L R
    L R 2 months ago

    The face tat one was too bait

  • DeeRayOfSunshine
    DeeRayOfSunshine 2 months ago

    1:01 already with the shits 😒

  • Matt Boselli
    Matt Boselli 2 months ago

    So, what did we learn... Dont juge a book by its cover

  • Reese Denison
    Reese Denison 2 months ago +2

    Hey monica hey hey monica

  • Imran Tar
    Imran Tar 2 months ago

    Strangers*

  • Brock Muir
    Brock Muir 2 months ago

    𝙉𝙪𝙢𝙗𝙚𝙧 1 𝙨𝙚𝙘𝙧𝙚𝙩 𝙩𝙤 𝙢𝙖𝙣𝙞𝙛𝙚𝙨𝙩 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙙𝙧𝙚𝙖𝙢 𝙡𝙞𝙛𝙚 > Lawofattraction8.blogspot.com.ar?hey6 7238

  • Kristina Lee
    Kristina Lee 2 months ago

    she was annoying

  • jason blake
    jason blake 2 months ago

    bike diamond tear liberal win like sweat loud acknowledge amazing finish.

  • Stine Lahn
    Stine Lahn 2 months ago

    Do a “People guess who got bullied as a kid”, it could be really interesting!

  • Slutty Oz
    Slutty Oz 2 months ago

    She can dresss and she cute

  • NVSTY NVT
    NVSTY NVT 2 months ago

    Fool with the chain has a coke nail

  • Tyneisha Young
    Tyneisha Young 2 months ago +19

    The guy who had tax invasions look like a magician like he could manipulate some minds or something lol idk

  • Joflojibilio
    Joflojibilio 2 months ago

    I don't usually watch normie shit, but this is pretty entertaining.

  • AdoTV АдоТВ
    AdoTV АдоТВ 2 months ago

    The Nigerian girl was super nice

  • Matt G-B
    Matt G-B 2 months ago

    Daym, everyone I thought had a criminal record did. Not bragging or trying to sound like a dick. But I generally am pretty good at reading people, don't know how though. The only person I judged wrong was the chains dude.

  • Kayla Dróz
    Kayla Dróz 2 months ago +4

    Guess if people were once in a gang and/or cult! Or guess religion!

  • Kayla Dróz
    Kayla Dróz 2 months ago

    Guess Stranger's Names! Or, guess if they have a child or not!

  • Julia Perez
    Julia Perez 2 months ago

    you should do a guess the sibling one!! that'd be greattt

  • михаил
    михаил 2 months ago

    6:17 fucking called it, I know my bros when I see them, in my hood they call me Young Tax Evasion

  • Vigan Haliti
    Vigan Haliti 2 months ago

    This is an old video
    Whyyy

  • Cinco Cerotrez
    Cinco Cerotrez 2 months ago

    I’ll say nooooo

  • Annon User
    Annon User 2 months ago

    Okay maybe I'm crazy but isn't this an old video did they just repost the same video. Either I'm having some serious deja vu or this video is from a few months ago

  • Its Tumbie
    Its Tumbie 2 months ago

    Omg the first girl is so cute

  • Little Gingerbread
    Little Gingerbread 2 months ago

    "stangers"

  • Chrissy Slays
    Chrissy Slays 2 months ago

    The only black girls don't have a criminal record!! Thanks for making us black people look good!

  • wickedsmaaat
    wickedsmaaat 2 months ago +18

    Imagine if some guy came on when they had to explain their crime and
    *_HOMICIDE_*

  • thedopestethiopian
    thedopestethiopian 2 months ago

    And the asian guy is very handsome

  • thedopestethiopian
    thedopestethiopian 2 months ago

    Yay Monicaaa :D Loved her since the awkward uncomfortable vid with her & her boo thing

  • Ely Laam
    Ely Laam 2 months ago +1

    I`m obsessed with this channel!I've been binge watching videos all week

  • hideouse blob
    hideouse blob 2 months ago

    Hector got 43 years in Chino for possession of plastic straws

  • life_as _Destiny
    life_as _Destiny 2 months ago

    I have an criminal record cause i was trespassing

  • KewlBeanz Bruh
    KewlBeanz Bruh 2 months ago +8

    I knew the big white guy was in prison for something dealing with Money . I could smell it on him through my phone .

  • Metokur's Hall of Mirrors

    this channel is fucking gay

  • Llanah Davis
    Llanah Davis 2 months ago +1

    okay but I wanna see more Alana, she's a whole mood with just her expressions alone.

  • Evelyn Cha
    Evelyn Cha 2 months ago

    Follow me on IG @nyleve_beauty 🌺🍑

  • Lizelle Khieu
    Lizelle Khieu 2 months ago

    i love monica lol

  • Janelle Vautour
    Janelle Vautour 2 months ago +86

    They should do a video where they bring out a bunch of people and they have to guess who are bestfriends with who by asking then questions

  • Ebony K
    Ebony K 2 months ago

    I wanna be on this. Lol

  • deborah Davies
    deborah Davies 2 months ago +3

    can she pls pronounce Nigeria properly

    • Yes woo
      Yes woo Month ago

      deborah Davies why how do you pronounce it in America

  • Daysia brown
    Daysia brown 2 months ago

    Is this a Re-upload?

  • Pick N' POP
    Pick N' POP 2 months ago

    Monica so damn cute 😍lol

  • Tem Production
    Tem Production 2 months ago +2

    Guys When Are We Going To Get "Strange Buds Season 2"?
    I mean we hungry for that content

  • Westside Buddy
    Westside Buddy 2 months ago

    She’s a terrible judge of character. The 2nd dude look like he has 30 bodies under his floor board and you suspect he doesn’t have a record. The Nigerian said all the right shit and the mf said she had a record, get her tf outta here 😂

  • Regular Username
    Regular Username 2 months ago +3

    Whoa I guessed all of the right :00

  • Skylar Holbrough
    Skylar Holbrough 2 months ago

    I love these kinds of videos.

  • Monica Ajala
    Monica Ajala 2 months ago

    I’m MONICA TOO XX

  • Alyssa Jaden
    Alyssa Jaden 2 months ago

    Hasn’t this been posted but a compilation with others doing this

    • Library Adjacent
      Library Adjacent 2 months ago +1

      Alyssa Jaden yes, that's how they do things here, its jarring to a lot of people who have yet to notice though lol. These videos are details of specific individuals.

    • Ron Duncan
      Ron Duncan 2 months ago

      Yeah, I thought she wasn't in the first one, turned out I was wrong.

  • 909ducatti
    909ducatti 2 months ago

    This is a old video!!!!! Seen this already

  • prodbytoma
    prodbytoma 2 months ago +3

    this a re upload smh