Kevin Hart Goes Sneaker Shopping With Complex

Share
Embed

Comments • 3 734

  • De void
    De void 3 days ago

    The host is stiff af
    Kevin was so close to roasting him

  • BlackProphet Sevy
    BlackProphet Sevy 3 days ago

    Kevin hart is like my uncle

  • GhoSTHunT3R
    GhoSTHunT3R 3 days ago

    i subbed because Mr.Kevin H Said so. cheers!

  • Justin Lay
    Justin Lay 4 days ago

    Shat himself lol

  • Pablo Escobar
    Pablo Escobar 5 days ago

    Laughing from start to finish 😂

  • meseyoungboy block
    meseyoungboy block 5 days ago

    Honestly I don't know why the dislike

    • Dwde Mac
      Dwde Mac 4 days ago

      meseyoungboy block from him buying Nike air Force one Mids

  • Isaiah Dixon
    Isaiah Dixon 6 days ago

    joe la puma looks like ronnie 2k

  • El Matatan
    El Matatan 7 days ago

    I sold boots to a runner lmao 😂 OMG dead

  • Joseph Vargas
    Joseph Vargas 8 days ago

    Kevin hart is amazingly funny when he ain't even trying lmao

  • Chris Shim
    Chris Shim 9 days ago

    another great video

  • soundcloud Cdog CLT
    soundcloud Cdog CLT 10 days ago

    Funniest of all time😂😂💯

  • soundcloud Cdog CLT
    soundcloud Cdog CLT 10 days ago

    Bruh😂😂😂

  • Myles Gough
    Myles Gough 11 days ago

    I Love how I'm 17 years younger than Kevin Hart but 5 shoe sizes bigger

  • F1D2
    F1D2 12 days ago

    I'm 12 but have a bigger foot than kevin hart and am 15 cm taller

  • Jacob Stamp
    Jacob Stamp 13 days ago

    I wish I could be on this show because I need a serious upgrade in my shoe collection

  • Darren Mlotshwa
    Darren Mlotshwa 15 days ago +1

    Kevin needs hills

  • Matthew Lewis
    Matthew Lewis 15 days ago

    I’m mean I wear a size 8-8.5 and 16yrs old but ya know that’s what I get for being the same size as Kevin heart

  • Lefty Gaming
    Lefty Gaming 16 days ago +3

    Me and Kevin both wear the same size shoes 😂 I’m 11

  • ALMIGHTY JOE YOUNG
    ALMIGHTY JOE YOUNG 16 days ago

    lmao if you have read Kevin hart book you know that he worked at a shoe store when he was a teenager

  • Kevin Toto
    Kevin Toto 18 days ago

    Dem hustle Hart’s not even ugly niggas like John wall n Westbrook make ugly ass shoes like tf happened

  • MikeyCreator
    MikeyCreator 19 days ago

    First time hearing jo laugh lol

  • - S I L V A -
    - S I L V A - 19 days ago

    “Size 8, man size” ........



    Boi wtf

  • l Wicked l
    l Wicked l 19 days ago

    You like snakes? . Yea you do. You want a Snake in your house? I dont* you do, you do 😂

  • Ilunga kabamba
    Ilunga kabamba 19 days ago

    the blue pirelli is the rarest snake in the world.... and there are only three of these snakes in the world and two of them are on your left and right feet...buy that sneaker!!!!! he's a pretty good salesman

  • Michael Rivich
    Michael Rivich 20 days ago

    I’m 14 and wear a size 12. Lololololol

  • Manikandan Subramaniam

    Kevin u r awesome dude!!

  • JE.Films Airsoft
    JE.Films Airsoft 23 days ago +1

    I have the same shoe size

  • MrScOut
    MrScOut 23 days ago

    Damn nike hustle hart looks dope

  • Matteo Heppe
    Matteo Heppe 25 days ago

    how do people find him funny? He is just cocky

  • Brianna Bremenkamp
    Brianna Bremenkamp 25 days ago

    When I was watching it I found out that he needs to look up at ppl all the time LOL.

  • Giovanni
    Giovanni 27 days ago

    Shit was hilarious when he was shitting on Drake. Haha jk

  • TheLifeOfSuavae
    TheLifeOfSuavae 29 days ago

    We need Odell Beckham Jr goes sneaker shopping with complex 😂💯

  • the ultra blader guy

    Coryxkenshin like if you remember or understand

  • DEFACTO BOOMER
    DEFACTO BOOMER Month ago

    I want some snake sneakers

  • dylan Maa
    dylan Maa Month ago

    6:16 best moment ever

  • Tomas Longoria
    Tomas Longoria Month ago

    Fuck yea me too, five foot four size 8 shoe lol I can’t believe I’m proud to say that finally lol

  • Everything Lijah
    Everything Lijah Month ago

    Give me the boxes man gimme ma boxes!!!!!!

  • solerzster
    solerzster Month ago

    I remember selling boots to runners 😂😂

  • Rome God
    Rome God Month ago

    I’m 12 and I’m a size 9

  • Renzo Pascaran
    Renzo Pascaran Month ago

    What kind of jacket is he wearing?

  • The Adanator
    The Adanator Month ago

    That moment when people still don't know about Kevin Hart's sneaker collab even after watching this.

  • Noah Bailey
    Noah Bailey Month ago

    I’m 14 and got the same shoe size as Kevin heart

  • Life 46
    Life 46 Month ago

    Lol he was fuckin selling the sneakers to joe at one point

  • TMG 365’z
    TMG 365’z Month ago

    I wouldn’t say he’s funny but he talks a lot of nonsense and sometimes he’ll happen to say something that’s actually funny, the rest is random rambling

  • Israr M
    Israr M Month ago

    anyone know the name of the blue and white middle sneakers on the bottom shelf at 5:26

  • link2derek
    link2derek Month ago

    Sub'd for Kev... and right on, brother! Love me some sneaks, too.

  • Carol Prantner
    Carol Prantner Month ago

    I didn't see em go to the kids section?

  • Cereal Shiba
    Cereal Shiba Month ago

    ‘Lemme get a siiize 8, MAN SIZE’ 😂

  • Zachary Starling
    Zachary Starling Month ago

    kevin hart is my fav celebrity

  • Drowsy G
    Drowsy G Month ago

    *It's difficult to keep straight face around him* 😂 the best comedian to hit comedy central including his movie's

  • Codafy Hendrix
    Codafy Hendrix Month ago

    At 7:12 the light skin dude in the back like stfu up and go

  • Marco Bautista
    Marco Bautista Month ago

    Some tell me what his jacket is called or send me a link please

  • Daevion Thomas
    Daevion Thomas 2 months ago

    I'm 13 and i have a bigger shoe size than kevin(9-10)

  • Nick Roberts
    Nick Roberts 2 months ago

    Get the rock on the show

  • Enmanuelpro Savage
    Enmanuelpro Savage 2 months ago

    2018

  • Cin Bo
    Cin Bo 2 months ago

    I should write Kevin Hart to get his old sneakers he doesnt want anymore, since we are the same size! please KEV!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Grant_
    Grant_ 2 months ago

    Lol I’m 12 and I wear a men’s size 8

  • SkankHunt42
    SkankHunt42 2 months ago

    He has a shoe?

  • Hector Salguero
    Hector Salguero 2 months ago

    Tekashi 6ix9ine goes sneaker shopping with complex

  • Malachis Lit Af
    Malachis Lit Af 2 months ago

    Kevin's so short

  • Lucky Luciano
    Lucky Luciano 2 months ago

    Do one with Rotschild :))

  • Claire Haley
    Claire Haley 2 months ago

    Kevin send me a pair

  • Mark Johnson
    Mark Johnson 2 months ago

    I didnt know you sold kids sizes

  • gg04
    gg04 2 months ago

    I couldn't take this dude seriously

  • MoniLove444
    MoniLove444 2 months ago

    What is the purpose of this show?

  • julian flores
    julian flores 2 months ago

    Joe - "as you can see he copped 6 pairs"
    Kevin - *shakes bags*

  • Emmanuel Noel
    Emmanuel Noel 2 months ago

    Cj so cool

  • SPM The Same
    SPM The Same 2 months ago

    "GIVE ME MY BOXER GIVE ME MY BOXERS"

  • Brendan Nguyen
    Brendan Nguyen 2 months ago

    lol i subscribed for this, fr tho @complex has some bomb ass interviewer/host of these shows, always coming with good almost nardwuar like facts always interesting and engaging and the production is fantastic too god how do i get a job making 7 min vids abooout buying shoes fuck man.

  • Mark SAVAGE
    Mark SAVAGE 2 months ago

    Got Damned

  • DeMax
    DeMax 2 months ago

    "This is me"

  • The_Homie_Derek
    The_Homie_Derek 2 months ago

    “Size 8 a man size” lmao 🤣

  • MiQ Show
    MiQ Show 2 months ago

    man I love him....

  • Yeet ¡
    Yeet ¡ 2 months ago

    Bro that improv tho

  • Louis Smith
    Louis Smith 2 months ago

    This was a dub 💯💯💯

  • Ayush
    Ayush 2 months ago

    Always excited to see Kevin Hart

  • Hydra klin
    Hydra klin 2 months ago

    He's so humble I love it.

  • Aress Basatie
    Aress Basatie 2 months ago

    At 7:36 killed me😂

  • Don Dada
    Don Dada 2 months ago

    I aint know kevin hart had kids

  • Nancy Guzman
    Nancy Guzman 3 months ago

    This was such a fun video 🤣so entertaining 🙌o enjoyed it ⭐️⭐️⭐️

  • Willard Productions
    Willard Productions 3 months ago +2

    Are only famous people aloud to shop at complex or can anyone go, because if anyone can then imma buy something

  • gemm lee
    gemm lee 3 months ago

    Am i the only one that comes here to see how much they spend? Like I'll just skip to the end to see how much they spend 😂😂

  • ZuRriX
    ZuRriX 3 months ago +2

    5:51 - I love how Kevin shakes his head like he can not even understand what he just said. He is doing it like a baby whose neck can't even support it's head. :D

  • LaKeisha Hill
    LaKeisha Hill 3 months ago

    Those Snakeskin Kicks are Off the Fuck!n Charts !!

  • LaKeisha Hill
    LaKeisha Hill 3 months ago

    I ❤ Kevin Hart He is HILARIOUS 😀

  • jordan gomez
    jordan gomez 3 months ago

    I want to shop can can I get a pair of shoes

  • VideoEdits
    VideoEdits 3 months ago

    Kevin Hart is da boss

  • Paul Kamalski
    Paul Kamalski 3 months ago

    little growl a little bubble😂😂😋he is funny as shit😂😂

  • MissMillstar1
    MissMillstar1 3 months ago

    Actually love this guy so humble and seems so nice

  • POLY ROYAL
    POLY ROYAL 3 months ago

    "A size 8, a mans size"

  • Elvis Khuraijam
    Elvis Khuraijam 3 months ago

    Kevin the best

  • Rudi Hartanto
    Rudi Hartanto 3 months ago

    joe is a great host

  • Killogic
    Killogic 3 months ago

    He ain’t even funny no more. He was funny for like all of 6 months

  • Kyla Monique
    Kyla Monique 3 months ago

    He a fool 😭😭. Me & Usher went to the same dancing camp

  • Christian Barbu
    Christian Barbu 3 months ago

    Any thing with Kevin Hart is amazing

  • Danielle Bernal
    Danielle Bernal 3 months ago

    I love Kevin Hart.

  • laquitia washington
    laquitia washington 3 months ago

    I think I'm levels ahead. I way better looking then the rest of them😂😂😂😂

  • George Sekibo
    George Sekibo 3 months ago

    I only subscribed because Kevin Hart said I should :D lol

  • robert howard
    robert howard 3 months ago

    I bet complex be making a shit load of money with all these celebrity's showing up and he makes them buy shoes!!!!🤔🤔😉😉

  • Louis Cox
    Louis Cox 3 months ago

    Any sneaker heads help me out here? Looking for the name of the trainers at 4:39 Blue leather upper with white sole? Thanks in advance!!