I Tried Following An Alisha Marie Makeup Tutorial

Share
Embed
  • Published on Mar 18, 2018
  • Trying to follow along to an Alisha Marie makeup tutorial! HAHA how did I do?!
    SUBSCRIBE! I upload videos every week! (Huge announcement next week)
    Vlog Channel: usclip.net/user/miastammer
    Alisha's Channel: usclip.net/user/macbby11
    Thomas Halbert: usclip.net/channel/UCFn4TEi42U-WHYjiqaxpp3w
    My Vlog Channel: usclip.net/user/miastammer
    Instagram: @miastammer
    Twitter: @MamaMiaMakeup
    Snapchat: mamamiaaaaaaaa
    Business Email: miastammer@mattermediagroup.com
    Hiiii! My name is Mia Stammer and I do comedy and lifestyle videos! Things like DIY, Life hacks, apartment tours, expectations vs reality, and girls in real life! This video is I Tried Following an Alisha Marie Makeup Tutorial!
  • Howto & StyleHowto & Style

Comments • 2 232

  • Zada Toopi
    Zada Toopi 28 days ago

    No matter what U wear it how U look U are georgues. U are my inspiration.now let's give U guys who read this a gift .please don't count this part.(start)
    Do you know who a beautiful and eligent nice caring person is? Read the second word(finish)

  • CRBcreative
    CRBcreative 29 days ago

    I luv u tho and these videos are soooo fun...ur the best

  • CRBcreative
    CRBcreative 29 days ago +2

    I wish they were still best friends

  • Alizey M
    Alizey M Month ago

    L♥️VE U Mia🥰🥰🥰

  • Georgia Ashley
    Georgia Ashley Month ago

    1:28 at the disco.

  • Hu5n4 786
    Hu5n4 786 2 months ago

    MamaMiaMakeup is #Amazing

  • Eleanor Estavillo
    Eleanor Estavillo 2 months ago

    Are they still friends?

  • life 'o' paige !
    life 'o' paige ! 2 months ago

    "I think it says contour kit!" Hahaha

  • Alice Gibson
    Alice Gibson 3 months ago +2

    Does anybody read comments while still watching???😁😁😁

  • Bea Ludwig
    Bea Ludwig 3 months ago +2

    5:16 had me dead

  • Awesome Ani123
    Awesome Ani123 3 months ago +1

    “CALM DOWN”
    “SLOW DOWN” 😭😭😭
    1:55

  • Ilaakshi Saha
    Ilaakshi Saha 3 months ago +1

    GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURL
    MKAY YEAH SURE I'M YA GIRLS I STILL LUV U

  • shel
    shel 4 months ago +1

    99% of comments: 5 or ten minutes, we’ll pick 5! 10 minute timing starting now! 😂😂
    0.5% of comments: Mia I love you ❤️😘
    0.5% of comments: Me🥰🥰

  • Hey, A
    Hey, A 4 months ago +4

    Who else is still cracking up a year later?!🔥🔥
    I’m a small USclipr btw

  • Molly Brown
    Molly Brown 4 months ago

    Love it Mia

  • Kip Dyer
    Kip Dyer 4 months ago

    y'all know that that there best friends right

  • Cxffee
    Cxffee 5 months ago

    Is that a paint brush she is using...

  • NATTLECRAFTS 101
    NATTLECRAFTS 101 5 months ago

    I watched that video of Alisha’s a looooooong time ago😂😂😂

  • Harini Umashankar
    Harini Umashankar 5 months ago

    U look nice

  • Tim Hufford
    Tim Hufford 5 months ago

    Love it

  • Shae Leighton
    Shae Leighton 5 months ago

    It’s okkkk

  • Erin Wong
    Erin Wong 6 months ago

    Without eyemakeup or eyebrow makeup she looks the same

  • Danika Buttron
    Danika Buttron 6 months ago

    Omg so pretty on you!

  • Violet Smith
    Violet Smith 7 months ago

    I laugh every time Mia says oh no

  • Poorvi Agarwal
    Poorvi Agarwal 7 months ago

    Mia was looking so great

  • Ia J
    Ia J 7 months ago

    Can anywone relate I laughed the hole video 💕❤️🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • mia robin
    mia robin 7 months ago

    "Oh no....."

  • Hope Yang
    Hope Yang 7 months ago

    I love it

  • Fluffy Unicorns
    Fluffy Unicorns 7 months ago

    Mia’s low key roasting Alisha

  • Akshitha Malle
    Akshitha Malle 7 months ago

    You look gorgeous mia

  • Karol Sevilla fan
    Karol Sevilla fan 7 months ago +1

    I Love You SOOOOOOOOOOOOO MUCH!!!! 😘😘😍😍😍🌈💎💎💎💎🌈🌈🌈🌈😻💜💜💜💖💖💖
    Like if you agree

  • yoo hacks
    yoo hacks 7 months ago

    You look sooooooo good

  • EenChie 45
    EenChie 45 7 months ago

    NICE MAKEUP!

  • Lucy Nicolson-Toole
    Lucy Nicolson-Toole 8 months ago

    Gabbie hanna was the creator of this challenge ❤

  • Asu curha
    Asu curha 8 months ago

    4:16 Her mouth

  • alessandra dutu
    alessandra dutu 8 months ago

    it looks better on you Mia!!

  • Kristen Baker
    Kristen Baker 8 months ago

    Following her best friends makeup tutorial

  • Keana Fairbairn
    Keana Fairbairn 8 months ago

    Who else is watching this when Mia has platnum and short hair and is like...wow I miss her blonde and long but is also like OMG Mia literally looks good in any color hair and length

  • Hi I’m thanos
    Hi I’m thanos 8 months ago

    Who else is extremely irritated by the way Alisha says shape tape

  • Hi I’m thanos
    Hi I’m thanos 8 months ago

    Who else is extremely irritated by the way Alisha says shape tape

  • Bruce Phillips
    Bruce Phillips 8 months ago

    I wish Alisha was my best friend

  • Lea Dibra
    Lea Dibra 9 months ago

    This makeup looks waaaaayyyy better than your reguluar makeup ❤

  • Addison Burgei
    Addison Burgei 9 months ago +1

    Why don’t you have here make up product you had like four that was the same

  • Hem Lata
    Hem Lata 9 months ago +1

    (After applying the primer) I FEEL SO ALISHA ALREADY
    Me:😂😂😂😂😂😂😂😂

  • LUBNA KANCHWALA
    LUBNA KANCHWALA 9 months ago

    Still u look beautiful !!!

  • Mama Fairybread
    Mama Fairybread 9 months ago

    I loooooove you so much , you dont even understand. You're my inspiration

  • Alena The gymnast
    Alena The gymnast 9 months ago

    Do laurdiys makeup routine please

  • 우주최강 비빔밥몬스터_YOLO

    Omg i think u look better in this way

  • Ivana Nisavic
    Ivana Nisavic 9 months ago

    You look perfect😍😍😍😍😍

  • Mia Dreyer
    Mia Dreyer 9 months ago

    5 or 10 min!?😱I pick 5😂I died

  • Lily'sLife
    Lily'sLife 9 months ago

    WOW! You look different!! Love it tho

  • Nour Mostafa Adnan
    Nour Mostafa Adnan 9 months ago

    You look so pretty with that makeup

  • Lilee Rolen
    Lilee Rolen 9 months ago

    Using the wrong color under you eye's relly looks goooooood/Bomb

  • Gail Flores
    Gail Flores 9 months ago

    When you said “SooooOoooO” it reminded me of Dory from finding nemo 🐟😂

  • Enriquez _snackat
    Enriquez _snackat 9 months ago

    Dang that looks good

  • IT'S KHARMIA
    IT'S KHARMIA 9 months ago

    I don't know if u can tell but i use this all the time i can tell LOL MIA BEING SASSY

  • IT'S KHARMIA
    IT'S KHARMIA 9 months ago

    2:27 when u draw something inappropiate on ur test for school

  • Katie’s Crafts
    Katie’s Crafts 9 months ago +3

    I love makeup but I never wear it 😘

  • Heather Paige
    Heather Paige 10 months ago +1

    You’re supposed to go buy the stuff that she uses!!

  • Jason St. Jean
    Jason St. Jean 10 months ago +1

    Your hair looks so good! Queen! 😘

  • Lexi Dingley
    Lexi Dingley 10 months ago

    love this look on you it’s better than hers ( no hate love them both)

  • Callie Foxx
    Callie Foxx 10 months ago +3

    "I Feel So Alisha Already!" Me:"Even Though You Used A Different Primer Then Her" XD

    Not Trying To Offend Anyone

  • Sanjay Goel
    Sanjay Goel 10 months ago

    it is pretty good i follow both channels
    and i love so much

  • Kaylee Word
    Kaylee Word 10 months ago

    SHE LOOKS GOOOOOODDD OMG GURLLLLLL 😱

  • BJ Avakin
    BJ Avakin 10 months ago

    U look pretty with this makeup... and your normal makeup looks! Obviously 🙄

  • Hi_it's_your_boi _ jeff
    Hi_it's_your_boi _ jeff 10 months ago

    you look amazing

  • Hi_it's_your_boi _ jeff
    Hi_it's_your_boi _ jeff 10 months ago

    matte highlight colour

  • Isa_ official
    Isa_ official 10 months ago

    You look goooddddd
    :P

  • Aslı İpek
    Aslı İpek 10 months ago +4

    0:00 your style
    Vs.
    9:13 alisha's style

  • Aslı İpek
    Aslı İpek 10 months ago

    You r so BEAUTIFUL without makeup tooooo

  • Nastya Podosinovsky
    Nastya Podosinovsky 10 months ago

    5:13 I’m screaming. you just said my nameeebendjsxnkdncjcncjcndjxndn

  • Unknown 0501409
    Unknown 0501409 10 months ago +10

    “I feel so Alisha already”🤣🤣

  • Donna Hopkins
    Donna Hopkins 10 months ago

    THAT LOOKS GUUUUDDDDEEE

  • Livy
    Livy 10 months ago

    That turned out so well it looks really good

  • Carina Zhang
    Carina Zhang 10 months ago

    This video summed up in 2 sentences
    " I don't have that either"
    " you know if I actually did my make up as fast the pace of the video then..."

  • Erika Suzuki
    Erika Suzuki 10 months ago

    I like this makeup better than usual

  • Tara Joy
    Tara Joy 10 months ago +1

    It looked HORRIBLE on Alisha but it looked AMAZING on mia

  • Lindsey Brown
    Lindsey Brown 10 months ago +5

    Mia: I don’t have that.
    Mia: I don’t have that...
    Mia: I don’t have that either
    Literally me trying to do anything!! Mia is my spirit animal

  • Audrey Fecher
    Audrey Fecher 10 months ago

    You look so GOOD!

  • Kreuzfahrtenkanal
    Kreuzfahrtenkanal 10 months ago

    This make up fits you so much better.looooovee it,you look gorgeous❤️

  • Jada Naicker
    Jada Naicker 10 months ago

    OMG... Just like me trying a tutorial without half of the actual stuff needed... Lol 😂 I just love watching your vids!

  • that ain’t it sis
    that ain’t it sis 10 months ago

    Mama Mia *Makeup* tries following a *makeup* tutorial...


    Lol 😂

  • Rahma Bitar
    Rahma Bitar 10 months ago

    you should where this makeup like this more often! you look gorgeous 💛

  • lailakilcommons
    lailakilcommons 10 months ago

    Who else thinks that Mia looks SO pretty without makeup??

  • barbie9935
    barbie9935 10 months ago

    i love this makeup look on you

  • Emma Mcvey
    Emma Mcvey 10 months ago

    Me when you are trying to get through the tutorial😂🤣

  • sia parikh
    sia parikh 10 months ago

    you look amazing!!!!!!

  • Ashley Being bored
    Ashley Being bored 11 months ago +1

    U look AMAZING💖

  • Yasmin El Deeb
    Yasmin El Deeb 11 months ago

    I love that make up on you it's Soo my look

  • suri Ayanna
    suri Ayanna 11 months ago +1

    The makeup looks better on. MIA than ALISHA😂(no offense I love Alisha she’s my fav youtube love u💗)

  • Emmy_ Borithia
    Emmy_ Borithia 11 months ago +1

    Alisha will laugh her head off if she watched this🤣

  • Emmy_ Borithia
    Emmy_ Borithia 11 months ago +2

    2:34 She puts dots on her head😝😝

  • Chloe Wantman
    Chloe Wantman 11 months ago

    You look sooo good

  • Maddison Walsh
    Maddison Walsh 11 months ago

    #love your videos.

  • Maddison Walsh
    Maddison Walsh 11 months ago

    lol keep using
    your own make up cause i think that is best.

  • Isis Talamantes
    Isis Talamantes 11 months ago

    Look good

  • Reese Belscamper
    Reese Belscamper 11 months ago

    Mia, oh I don't have that! It was halarious

  • Ashlie Sky
    Ashlie Sky 11 months ago

    You should totally do Alisha’s makeup everyday it looks so good on you

  • aiden bakarich
    aiden bakarich 11 months ago

    “ girl didn’t prime...... so we’re not gonna prime” lol i love Mia 💓😂

  • itsashleybaby215
    itsashleybaby215 11 months ago

    It looks so good 😁