3 Ways My Childhood Screwed Me Up

Share
Embed
  • Published on Nov 17, 2016
  • Hey fine thang! Pre-order my book: LillySinghBook.com
    WATCH MY LAST VIDEO: bit.ly/2fK9IUi
    WATCH MY LAST VLOG W/ TIA MOWRY: bit.ly/2gnyUnW
    SUBSCRIBE TO THIS DOPENESS: bit.ly/1HiqYG0
    BUT WAIT! There's more to watch:
    What Canadians Want to Say to Americans: bit.ly/2fBo610
    My Parents React to "Side to Side": bit.ly/2cxSU0l
    Why Bras Are Horrible: bit.ly/2dz09I8
    MORE HAPPINESS AWAITS:
    TWITTER: twitter.com/iisuperwomanii
    INSTAGRAM: instagram.com/iisuperwomanii
    FACEBOOK: on.fb.me/1wpasO8
    TUMBLR: iisuperwomanii.tumblr.com
    SNAPCHAT: @iisuperwomanii
    DAILY VLOGS: usclip.net/user/superwomanvlogs
    BUSINESS INQUIRIES: iisuperwomanii@gmail.com
    YOU CAN ALSO FOLLOW MY PARENTS:
    Paramjeet Twitter: twitter.com/iiparamjeetii
    Manjeet Twitter: twitter.com/iimanjeetii
    Paramjeet Instagram: instagram.com/iiparamjeetii
    Manjeet Instagram: instagram.com/iimanjeetii
    Other than that, have yourself a fantastic day! And remember, even though your childhood probably (most definitely) screwed you up a little (a lot), at least it made you unique. You should thank your crazy mom and dad immediately!
    Thanks for watching and don't forget to keep smiling =D !
    xo
  • ComedyComedy

Comments • 19 506

  • Sally
    Sally Hour ago

    You are so funny

  • prem kumar
    prem kumar 6 hours ago

    Lilly: Nice To Meet You, Mark Zuckerberg..
    Dave: Who
    Lilly's reaction and then me laughings like a clown😂😂😂😂😂

  • Hieu Dang
    Hieu Dang 19 hours ago

    Sometimes I forget they’re all Lilly

  • Shikha Tellabati
    Shikha Tellabati 22 hours ago

    Omg I love ❤️ ur videos and they are so funny and relatable ( I am an India too )

  • ɴɪɢʜᴛ-ᴄᴏʀᴇ ᴄᴀᴛ

    Pause at 2:58 for maximum nightmare fuel lol.

    No hate btw also you are really funny keep up the great work. :D

  • Rishona Chinta
    Rishona Chinta Day ago

    I laughed so much watching this like if u did.......

  • Khadija Usman
    Khadija Usman Day ago

    "15 is month" LMAO I can't stop laughing

  • Neve Stewart
    Neve Stewart Day ago

    Who puts bread in their fridge ?



    If you do ... Your just wrong

  • it's me avleen
    it's me avleen 2 days ago

    My family also thinks you can't leave the house if someone sneezed. Once I got very late for school because first my mom sneezed twice I was one hour late

  • Sam v
    Sam v 2 days ago

    Lilly eating Pringles made me hungry.

  • Sophie Carter
    Sophie Carter 2 days ago +2

    6:23 y is her scarf getting pulled up😱😱

  • Karen Diaz
    Karen Diaz 2 days ago

    It’s bloody brand new”🤣🤣🤣

  • Mikayla Steinfield
    Mikayla Steinfield 2 days ago +1

    Relatable.

  • Seema Lakhotiya
    Seema Lakhotiya 2 days ago

    Hmm ....chhado...dang I died there😂🤣🤣🤣

  • Tuesday Chaylovee
    Tuesday Chaylovee 2 days ago

    Nice to meet you Mark Zuckerberg! Haha lmfao

  • Maria Fernanda
    Maria Fernanda 2 days ago

    But the bread?

  • Manpreet Minhas
    Manpreet Minhas 3 days ago

    Superwoman did the stokes twin dm you on Instagram 1 month ago

    • Manpreet Minhas
      Manpreet Minhas 3 days ago

      Watch the stokes twins channel dm'ing 100 celebrity's

  • Narjis Zayadi
    Narjis Zayadi 3 days ago

    Funny

  • Narjis Zayadi
    Narjis Zayadi 3 days ago

    Do more video

  • Monica Yunnei
    Monica Yunnei 3 days ago

    You're amazing!

  • Nurjahan Begum
    Nurjahan Begum 3 days ago

    *hammers spoon to make the powder break apart*

    Paramjeet:look,perfect now

    Me:xD

    Sorry Idk how to write the "mum’s" name

  • Yu Xuan
    Yu Xuan 3 days ago

    How do u always keep a positive mindset and crack jokes , but why cant I, no matter how Hrd I try , it isnt possible there are still stuffs that make me worry , make me scared and make me really pessimistic

  • Michaela Hatrasova
    Michaela Hatrasova 4 days ago

    You now kids are watching this😐😐

  • The Makeupworld
    The Makeupworld 4 days ago

    You always compel me to laugh 😂😂😂

  • Ican't draw
    Ican't draw 4 days ago

    83:43:32

  • VALERIA JAQUEZ
    VALERIA JAQUEZ 4 days ago

    U R SOOO inappropriate children watch this give them a warning crazy person!!!

  • Raine Skariah
    Raine Skariah 5 days ago +4

    *6:13** the face* 😂😂😂😂I wanna make it my wallpaper👏👏👌❤😂😉💖

  • Ashley Piper
    Ashley Piper 5 days ago

    I believe in expiration dates

  • Anon Kaur
    Anon Kaur 5 days ago

    That was hilarious 😂

  • Neeti Naik
    Neeti Naik 5 days ago +1

    *every brown kid unite*

  • emmi tsuu
    emmi tsuu 5 days ago

    my sister: Why does it sound like you're building a house??
    me: oh, the ice is just.. a lil' bit hard.
    aka whenever i have to take the ice out of the plastic tray

  • Americanish Animations

    I don’t believe in expiration dates!

  • Christina Singh
    Christina Singh 6 days ago

    😆😆😂😂😂😄🤣🤣🤣🤣

  • Anju Gupta
    Anju Gupta 6 days ago +2

    I finished school six years ago
    Oh grade 6
    Yup

  • Yashika Singh
    Yashika Singh 6 days ago

    i thought it was 3 not like 5

  • denissh waran
    denissh waran 7 days ago +1

    1:02 i died

  • denissh waran
    denissh waran 7 days ago +2

    Lilly: 0:30
    Me : dying 🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂

  • sarah the grapes
    sarah the grapes 8 days ago +1

    wait who refrigerates bread

  • person k
    person k 8 days ago

    legend has it they still have that power that expired in 2015

  • Amare Walker
    Amare Walker 8 days ago

    Or the bread trying to tell you that you might need to throw me away when I go dead

  • Weather Geek
    Weather Geek 9 days ago

    “15 is the month”
    Tf is the fifteenth month 😂

  • vaishnavi sonawane
    vaishnavi sonawane 9 days ago

    I'm going to buy ur book after completing current book

  • Abdul Aamir
    Abdul Aamir 9 days ago

    Air hitting powder
    So relatable

  • Mammimeow Mew
    Mammimeow Mew 10 days ago

    Muslims : Oh it expired just suggestion I told my mom it expired five months ago she said no no its ok yes yes and they always give you THEY LOOK IT IS SO SCARY IT GOES INTO YOUR SOUL

  • Jessica Fordham
    Jessica Fordham 11 days ago +1

    I’m 3 years late ooooppppppsssss

  • Jessica Fordham
    Jessica Fordham 11 days ago +1

    I was born screwed up

  • Teresa Tess
    Teresa Tess 12 days ago

    Now I want some Pringles

  • kajal singh
    kajal singh 12 days ago +1

    She looked like cardi b in the thumb pin
    Do u think soo

  • Rukhsar Doger
    Rukhsar Doger 12 days ago

    Thats really really funny

  • Lpswolverine
    Lpswolverine 13 days ago +1

    This made my day..I was so mad and sad..until this video .love you lily

  • Hannah the Cherry
    Hannah the Cherry 13 days ago

    *booby milk*

  • Adewunmi Adesokan
    Adewunmi Adesokan 14 days ago

    Lmao...he's a genius at picking his nose

  • Entertainment For Life

    Love this video!! Want more!

  • Prisha Dadhwal
    Prisha Dadhwal 14 days ago

    Indian parents are literally all the same

  • MD Hossain
    MD Hossain 14 days ago

    that last part ticked me off

  • • Dead Roses •
    • Dead Roses • 14 days ago

    I thought moms just got pregnant when they got married until the age of 8 where I had no limits to the internet

  • Anushka Y
    Anushka Y 15 days ago +1

    My parents don’t believe in expiration dates either lol

  • Jolee -
    Jolee - 15 days ago

    “Eats Pringle” translates to “sips tea”

  • Manjula Kaushal
    Manjula Kaushal 15 days ago

    Soooooooooooooooooooooooo true!
    I'm half indian and half dutch 🇮🇳🇳🇱

  • Arabella Mei Allen
    Arabella Mei Allen 15 days ago

    6:33 The dad's face 🤣🤣🤣

  • Marleigh Hudson
    Marleigh Hudson 16 days ago

    dO i HaVe To WaTeR iT?

  • Oanh
    Oanh 16 days ago

    *its too relatable gODDAMNIT*

  • Kristen Jansen
    Kristen Jansen 17 days ago

    😂

  • BrawlGaming
    BrawlGaming 17 days ago +1

    I love the way lily is just eating the Pringles and showing that she is SOOOOO interested in what they are saying

    The Pringles should become a thing on her channel now 😆

  • African Envision
    African Envision 18 days ago

    7:16 Someone is beeping there horn loud turn volume all the way up to hear it!

  • Jamaican videos and more

    My parents never gave me "the talk" and I'm glad tbh

  • berc.97
    berc.97 18 days ago

    Oh my God, I'm Italian but I'm starting to think I'm Indian instead
    🤔

  • Spoopa Boy
    Spoopa Boy 19 days ago

    Youre not supposed to refrigerate bread tho lilly

  • lyricore
    lyricore 19 days ago

    girlllllllllll i can feel ya

  • Maham Princess
    Maham Princess 20 days ago +1

    U are a boy oh my god