“Huckleberry” by Upchurch (got bored wanted to rap)

Share
Embed

Comments • 3 529

  • Destruction Crew
    Destruction Crew 10 hours ago

    Awesome

  • Jona Crosswhite
    Jona Crosswhite 2 days ago

    please rap more when your bored, you are spitting fire lyrics as always! RHEC 🔥😍

  • Brian Norman
    Brian Norman 2 days ago

    I'd listen to upchurch over emenim any day of the week!

  • Kristinadk
    Kristinadk 3 days ago +1

    "Spit Flames so much you think I drank starter fluid" 😂

  • kyle watson
    kyle watson 4 days ago

    Bro I love every song you have put out... but this one rite here.... something about this track makes me stick this bitch on replay I cant get enough of it bro it's just fuckin field party bonfire type fire lol

  • king lizard
    king lizard 4 days ago

    Upchurch for president 2020!

  • xXAllisonXx xXxXx
    xXAllisonXx xXxXx 4 days ago +2

    hell yeah😎🤘🏻 fire like always🔥👌🏼

  • Alias 8 9
    Alias 8 9 4 days ago

    🔥

  • Jesse Lamb
    Jesse Lamb 4 days ago +1

    Because you went crazy and live in a house with the cross ties is that like f****** paranormal s*** dude that's so wicked badass dude badass

  • Adam Smith
    Adam Smith 8 days ago

    I would love to smoke a blunt with you

  • Randy Terry
    Randy Terry 8 days ago

    RHEC

  • rileys daddy
    rileys daddy 10 days ago +1

    RHEC 🔥

  • Thomas Redbeard Ayers
    Thomas Redbeard Ayers 10 days ago +1

    This song is 🔥🔥🔥🔥🔥

  • cody dutcher
    cody dutcher 10 days ago

    I've been in the woods for a week smoking weed getting back to my self haha

  • Brandan Le Rette
    Brandan Le Rette 11 days ago

    Please put this bitch up on itunes

  • Jeffrey Grange
    Jeffrey Grange 13 days ago +1

    Love this song! I hope you post it on Apple Music soon! Never been disappointed by any of your music! My all time favorite artist! 🇺🇸🤘🏼#RHEC

  • Mike Crowley
    Mike Crowley 14 days ago +1

    From 2:00 to 3:00 I just lose it it’s just connecting bar after bar after bar and I don’t know how this only has 3 million views

  • Bob Ben
    Bob Ben 14 days ago +1

    Yee yee gas up the truck let's go

  • Gabriel Hackney
    Gabriel Hackney 14 days ago +1

    Plez release this ITS FFFFFFFIIIIIIIIRRRRRREEEEEE

  • rebecca Cross
    rebecca Cross 20 days ago +1

    Yet another fire ass song this man is a fucking monster CREEKSQAUD

  • Rowdy Liverman
    Rowdy Liverman 20 days ago +1

    This is still one of my favorites I wish you would put it on Spotify church

  • Anthony Norris
    Anthony Norris 20 days ago +1

    Who is this SecondChaynce that says he's the only country rapper that ain't afraid?

  • Seth Howell
    Seth Howell 21 day ago +1

    Love it skin

  • Allen Williams
    Allen Williams 22 days ago

    👌 This song always gets me hype bro ! #Dirtysouth #Neckredasfu** love yo shit man 100% #FromBama

  • B&M GameFowl
    B&M GameFowl 23 days ago

    I want more type of music like this like damn more hard shit bro !!!!!! Love ya

  • kodiak dipper
    kodiak dipper 23 days ago

    Can you please make a behind the lyrics on this song

  • Lord Kev
    Lord Kev 24 days ago

    @RyanUpchurch oh please tell me that y’all are gonna film a video for this one. This song knocks so hard bruh! #CREEKSQUAD

  • Dyllan Ramsey
    Dyllan Ramsey 24 days ago +1

    This song goes so fuckin hard lol

  • Jeff Salas
    Jeff Salas 25 days ago +1

    big ups church

  • The Skinners
    The Skinners 26 days ago +1

    🤯🤟

  • Clinton Mcafee
    Clinton Mcafee 26 days ago +1

    That's dope as fuck brother

  • William Kauble
    William Kauble 26 days ago +1

    God damn church

  • Amber-Lynne Porter
    Amber-Lynne Porter 27 days ago +3

    Huckleberry is one of my new favorite songs😎

  • YouBetYoAss IAintOne2FuckWith

    “Come be MY huckleberry
    Come be MY dark n scary
    Come be My man of the hour...
    Sumtime MY sweet LIKE IT sour...
    Come on to South Carolina
    We be a REAL good combina
    You lead me to CHURCH HOTAMIGHTY
    I TAKE YOU TO SCHOOL N YOU LIKEY” 🔥💋
    RHEC! #upchurchFUCKINrox

  • Alias 8 9
    Alias 8 9 Month ago +1

    The more I listen to upchurch the more I dig his music

  • Michael Boyer
    Michael Boyer Month ago

    My 8 yr old lil girl bangs this shit and gets her mouth popped everytime..even if I'm secretly proud of her lol

  • Jeff Mullins
    Jeff Mullins Month ago +1

    Dude he kills everything,respect,I thought he was a joke at first,but everything he puts out is bangerz 💯💯

  • Donnie Smith
    Donnie Smith Month ago

    Sorry had to skip for stuck on seventeen. Still a good song though. More country upchurch please.

  • rebel till I die
    rebel till I die Month ago

    I’m your huckleberry #RHEC

  • Aaron Clark
    Aaron Clark Month ago

    Hell yeah

  • Hank Junior
    Hank Junior Month ago

    My 2 year old daughter is singing I'll be your "huck"berry. Hahahaha

  • Josh Bht
    Josh Bht Month ago

    Dude man said because I got bored let me kill it real fast, haha I love it.
    You get tired of metal detecting shit?
    Build a Jeep xj bro, toss a cummings turbo diesel in that bitch with full size axles, kids in the city are putting 35 inch MT on a Dana 35 / Chrysler 8.25 with stock gears...

    It's a joke.

  • Danny Kezar
    Danny Kezar Month ago +13

    @RyanUpchurch If this comment gets 1 like you gotta put this song on Spotify! Who agrees?

  • Samurai 215
    Samurai 215 Month ago +1

    Love the references to the movie/book The Outsiders. Made me smile. 👌🤘

  • RHEC Sneed
    RHEC Sneed Month ago

    I been on the church train since 2016, the motor started knockin a few times but we just rebuilt that mofo and kept going 🤙🇺🇸💪🙏

  • keith chafer
    keith chafer Month ago

    Make a music video for this song

  • joey Holt
    joey Holt Month ago

    @ryanupchurch we need a music video for this

  • Brandon CoX
    Brandon CoX Month ago +1

    Lol he has changed the text box like 4 times now 😂😂🤘🤘

  • Jamie Behrends
    Jamie Behrends Month ago

    CHURCH!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Ethan Kaser
    Ethan Kaser Month ago

    When is this song coming out on Spotify

  • damon burgess
    damon burgess Month ago

    Another hot one !!!!

  • Jon Spink
    Jon Spink Month ago +2

    My truck ran out of gas. Played this... started right up. Chopped a tree.. put it in a pile it lit up... Shit is straight combustible!! All time best from the church man!!!!!!

  • Ceirra S
    Ceirra S Month ago

    This is my shit RIGHT HERE RYAN UPCHURCH DONT SOUR😋

  • Da Mantalope woodrimg

    was he referencing the outsiders

  • Paula Guardian
    Paula Guardian Month ago

    Oh ..my side hurting..got bored and wanTed to rap..I didn't listen yet..gotta catch my breath

  • Phillip Morin
    Phillip Morin Month ago +1

    seriously.. put this on an album... please

  • Dakota Dunn
    Dakota Dunn Month ago +1

    Dudes got a crazy ass sound. Church stays playing through my headphones while I work

  • b. h_o_l_m_e_s____
    b. h_o_l_m_e_s____ Month ago

    Please put this on Spotify

  • Damon Latham
    Damon Latham Month ago +1

    Str8 fukin 🤘 🔥🔥🔥💯🔥🔥🔥🤘

  • Garett Strutton
    Garett Strutton Month ago +1

    How it every song Upchurch writes goes hard and is always awesome!!!🤟

  • Christopher Ferachi
    Christopher Ferachi Month ago +1

    CREEK SQUUUAAAAAAAD

  • Spencer Shoemake
    Spencer Shoemake Month ago

    drop this on spotify please

  • Fatboi Fishing
    Fatboi Fishing Month ago

    Still really wish this was on I tunes

  • Noremacc 68
    Noremacc 68 Month ago +1

    Mustangs like a soc, leather jacket like Dally, is that referring to the book the outsiders

  • Noremacc 68
    Noremacc 68 Month ago +1

    Is some of the song referring to the book " the outsiders"?

  • Levi Svrcek
    Levi Svrcek Month ago

    Upchurch you should put this song on spotify already so I can listen to it at work!

  • Ashlee Martin
    Ashlee Martin Month ago

    My son Braxton loves listening to you I'll tell him to stop but I love your music to I got a question if you have so much stuff will my son is a big fan of yours he been listening to you for about five years now

  • Anderson Volunteers

    That’s my boy! #CreekSquad 🤘🏻😜

  • Mack Biddix
    Mack Biddix Month ago

    Bruh you badd man. I want to make a dance called the creek walk to promote you fr.

  • Bama Bass Grabber
    Bama Bass Grabber Month ago

    600 people who obvioulsy dont know great music!