Twin Brothers Play Fear Pong | Fear Pong | Cut

Share
Embed
  • Published on Jan 11, 2019
  • Sponsor this series: bit.ly/2zMPhl9
    Fear Pong is now a game! Get it here: www.fearponggame.com
    SUBSCRIBE: bit.ly/CutSubscribe
    Watch More Fear Pong: usclip.net/p/PLJic7bfGlo3rJLNSG714OYooHdZ0X8Zm_
    About Fear Pong:
    Grab life by the ball in a classic game of beer pong laced with humiliating dares.
    Don't forget to subscribe and follow us!
    Sign Up: bit.ly/playyfearpong
    Purchase: bitly.com/buyfearpong
    Official Site: www.cut.com/
    Facebook: cut.com/facebook
    Twitter: twitter.com/Cut
    Instagram: cut.com/instagram
    Snapchat: @watchcut
    Cut Swag: cut.com/shop
    About Cut:
    Small questions have powerful effects when they go viral. Cut spreads stories for fun, for serious, and for real- bringing the internet together one awkward moment at a time.
    Produced, directed, and edited by cut.com
    Want to work with us? cut.com/hiring
    Want to be in a video? cut.com/casting
    Want to sponsor a video? cut.com/sponsorships
    For licensing inquiries: cut.com/licensing
    Twin Brothers Play Fear Pong | Fear Pong | Cut
    usclip.net/video/IRzrgmdzt0c/video.html
    #Cut #FearPong #Challenge
    Cut
    www.youtube.com/watchcut
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 2 194

  • Zac C-137
    Zac C-137 7 hours ago

    anyone know the shirt the shorter haired bloke was wearing is??

  • Zenya Kenya
    Zenya Kenya 10 hours ago

    Is it just me or they remind me of the Dolan twins

  • emilie adele
    emilie adele 20 hours ago

    somehow, they are young johnny depp, cole/dylan sprouse, and the dolan twins combined

  • Tiarnán Duddy
    Tiarnán Duddy Day ago

    I know see why people fetishize twins

  • Saf ia
    Saf ia 2 days ago

    Why are they both sexy daaaamn I’m melting

  • Sentinel
    Sentinel 2 days ago

    The cup stayed up there for a long time

  • Bella Carroll
    Bella Carroll 2 days ago

    lol getting jack gilinsky vibes

  • Ariana Garcia
    Ariana Garcia 3 days ago

    Out here looking like Tarzan and shit 😂😭

  • Mina Blue
    Mina Blue 4 days ago

    Good looking twins are really God’s best work.

  • Greget mituhu
    Greget mituhu 4 days ago

    wow they're beautiful and extremely hot

  • Shelby LovesIreland
    Shelby LovesIreland 4 days ago

    Wal-Mart Dylan and Cole.

  • Kelsey Cofield
    Kelsey Cofield 4 days ago +1

    hi can we get them on truth or drink please and thank you

  • Vanessa Whisler
    Vanessa Whisler 4 days ago

    kinda upset that there isn’t any fraternal twins. fraternal twins r so under rated 🤧

  • Val Velazquez
    Val Velazquez 5 days ago

    They’re @ please

  • Naomi Garcia
    Naomi Garcia 5 days ago

    Holy Yum

  • Jenny Des
    Jenny Des 5 days ago

    Oh my God they’re hawt af lol.

  • Sofie Daiberl
    Sofie Daiberl 5 days ago

    why is the one in the green is so hot

  • Sara Yaakov
    Sara Yaakov 6 days ago +2

    it's true.. personality can make you look ugly.... both look great as hell but to be real, they seem like real douchebags

  • Louella X
    Louella X 6 days ago +1

    They are some good looking guysss

  • intoxicated heart
    intoxicated heart 6 days ago

    Two for me please 🤗

  • 제니Jenni
    제니Jenni 7 days ago +1

    I came here because i saw title saying twins....because I have a twin too.

  • rasha's world
    rasha's world 7 days ago +2

    do they remind anyone of the Sprouse twins????

  • Styles _
    Styles _ 7 days ago +1

    me choose William for husband, sorry john you're great

  • miep miep
    miep miep 8 days ago +1

    Okat so like is it just mee or did the Jonny guy get all the messed up dares also he was frcking cute

  • Young Amaree
    Young Amaree 8 days ago +1

    One with long hair is hot but a little evil and creepy

  • Young Amaree
    Young Amaree 8 days ago

    They’re hot😍

  • Gohar Sajid
    Gohar Sajid 8 days ago +1

    The Dolan twins have left the chat...

  • Simmo
    Simmo 8 days ago +2

    SAM AND DEAN😱

  • Niciya Giddings
    Niciya Giddings 8 days ago +2

    Damn. They both fine as hell

  • Ivy Özi Yilmaz
    Ivy Özi Yilmaz 9 days ago

    William looks like Alladdin

  • anni avokado
    anni avokado 9 days ago +2

    Its weird that the intro song ist in my mother tongue and the rest is in english :) Freude schöner Götterfunken lolololo

  • Izzy Verrært
    Izzy Verrært 9 days ago +2

    Who else wanted him to aim for the cup on his head?

  • Zack William
    Zack William 9 days ago +2

    Love William


    Cause My Name Also William

  • GenjiNeedsHealing
    GenjiNeedsHealing 10 days ago

    "...and he probably has a bigger dick" HAHAHHAHAHA

  • Becca Pallone
    Becca Pallone 10 days ago +2

    Omg me and my twin made up our own language too also the guy in the strips is like a 21 century Snape and I love it

  • möth Lamp
    möth Lamp 10 days ago +1

    This channel is what keeps me going😂

  • Lifeasbella
    Lifeasbella 10 days ago

    y are they so cute !

  • missylissy200
    missylissy200 11 days ago

    How hot are they?????😍😍😍

  • Smufette101
    Smufette101 11 days ago

    I hate saying this but this is the kinkiest video I have ever seen on youtube.

  • Janie Trottier
    Janie Trottier 11 days ago

    Thigh gap Is bigger than my future

  • Anick Myre
    Anick Myre 12 days ago

    They kinda look like joacin from riverdale

  • MmcNate
    MmcNate 12 days ago

    1:33 thought they were 69ing

  • Lina Leon
    Lina Leon 12 days ago

    Fuuuuuucckkk . I'm in love . The long hair has me !!

  • Jansý Frederiksberg
    Jansý Frederiksberg 12 days ago

    MY MOUTH IS WATERING 🤤!

  • Sagal Nuh
    Sagal Nuh 12 days ago

    They are soooo 🔥🔥🔥🔥❤❤❤

  • paranoiadance
    paranoiadance 13 days ago

    Uhm can we like get their insta?????

  • Luna Kat
    Luna Kat 14 days ago

    I was drawing while this was playing in the background and I looked up and said, "Loki?"

  • Elin Sjöblom
    Elin Sjöblom 14 days ago

    who decided not to make one person this hot, BUT TWO?!?! Double trouble as much as double pain for me knowing i'll never meet these guys...

  • kadapols
    kadapols 14 days ago

    4:39 that smile makes him looks like danny gonzalez

  • Judah Neese
    Judah Neese 14 days ago

    I was not prepared to be so turned on by this lowkey

  • Little Paper Bunny
    Little Paper Bunny 15 days ago

    They are beautiful .

  • Laisha Navarro
    Laisha Navarro 15 days ago

    I actually preferred the one with the green shirt :,)

  • Raymond Jacque
    Raymond Jacque 15 days ago

    I think the long hair one was hotter

  • Wig
    Wig 15 days ago

    I would like to be between them.

  • mine yanyalı
    mine yanyalı 15 days ago

    their faces are clickbaits.

  • Sarah Bader
    Sarah Bader 16 days ago

    Omg who are they

  • Violet Harrison
    Violet Harrison 18 days ago

    holy shit someone hook me up with one of them

  • Beatriz Fournon Berodia

    fuck me these guys are peng

  • Eve Mary
    Eve Mary 18 days ago

    He has good posture dude

  • Denise Leyva
    Denise Leyva 18 days ago

    i would like to thank the parents of these two men for deciding to not use protection .

  • 1 extra
    1 extra 18 days ago

    "Long haired one is the human version of Tarzan"

  • Electric Region
    Electric Region 18 days ago

    These bois need to return.

  • Michaela McDonald
    Michaela McDonald 18 days ago

    this reminds me of the episode of friends where joey got a twin

  • It’s Lauren
    It’s Lauren 18 days ago

    they cute ngl

  • Aileen Puga
    Aileen Puga 19 days ago

    Ooo they cute 😍

  • miyelle jennings
    miyelle jennings 19 days ago

    Me flirting w guys 1:01

  • A'jah Mosby
    A'jah Mosby 19 days ago

    Yo thing two fine af aka the one with short hair lol

  • lala
    lala 19 days ago

    OMFG william is hot asf

  • Angelica Gervais
    Angelica Gervais 19 days ago

    I think both are attractive!

  • Samuel Sena
    Samuel Sena 19 days ago

    God damn they could get me pregnant

  • Alyssa Halsted
    Alyssa Halsted 19 days ago

    after watching this video i can confirm i am in love with both of these men

  • Damiano Zucco
    Damiano Zucco 20 days ago

    When your opponent chooses the same character as you in a fighting game

  • Alberto Marín
    Alberto Marín 20 days ago

    They’re soooooo hoooot

  • Cameron Paulsen
    Cameron Paulsen 20 days ago

    ok Johnny is hot as fuck

  • ayee itz ari
    ayee itz ari 21 day ago

    So can someone give me their instagram @ that would be great :)

  • katiegrim
    katiegrim 21 day ago

    damn my mans John really got rawdogged

  • PixelPlay16
    PixelPlay16 22 days ago

    I'm so angry I thought this was Zack & Cody. FUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKK.

  • Nanie Last
    Nanie Last 23 days ago

    These guys are so hot like wtf???

  • Khadijah Ibrahim
    Khadijah Ibrahim 23 days ago

    You should do cole and Dylan sprouse ❤

  • jade potter
    jade potter 23 days ago

    so whats their info

  • PITBULLS 4 LIFE
    PITBULLS 4 LIFE 23 days ago

    I feel like he enjoyed having control over him with the shock color a little bit too much...

  • PITBULLS 4 LIFE
    PITBULLS 4 LIFE 23 days ago

    I like the guy on the right a lot more

  • Xavier Martinez
    Xavier Martinez 24 days ago

    Hmm aren’t they.. uhh what’s it called... hmm brothers?!
    This was way too sexual.
    Also very hot 🔥🔥🔥😍😍😍

  • Aroura Slimes
    Aroura Slimes 24 days ago

    Damn just wow

  • Kate Gee
    Kate Gee 24 days ago

    they are HOT

  • Daniel C. Ley
    Daniel C. Ley 24 days ago

    I feel things that I've never felt before down there... it is... interesting

  • Sophia W.
    Sophia W. 24 days ago +2

    Both twins are HOTTT!!😍👍🏼

  • Inès Yahou
    Inès Yahou 25 days ago

    They remind me of tarzan a little bit

  • bookahannah
    bookahannah 25 days ago

    Hi hello where can I sign up to date the right one in the green flannel omg

  • A Gucci Suit
    A Gucci Suit 26 days ago

    long haired one is joaquin from riverdale and short hair boi is magnus from shadowhunters

  • Trunismita M
    Trunismita M 27 days ago

    i'd rather to see them in truth or drink

  • Margaret Caserta
    Margaret Caserta 27 days ago

    hot asf

  • Onyeche Onobu
    Onyeche Onobu 27 days ago

    I like green shirt twin’s vibe

  • haven torrence
    haven torrence 27 days ago

    Omfg they so hot

  • Kyra
    Kyra 27 days ago

    I have a twin sister and this shit was so relatable lol

  • Nana Ama Baffoe-Bonnie

    Greek gods made those twins

  • Sksksks Sksksks
    Sksksks Sksksks 28 days ago +2

    This whole game I was trying to figure out who’s cuter...... I still haven’t made a decision

  • oriel e
    oriel e 29 days ago

    William and Johnny Longley are their names for you thirsty girls out there lolol

  • Leah Bilal
    Leah Bilal 29 days ago

    THEYRE BOTH BEAUTIFUL WTF

  • mino 94
    mino 94 Month ago

    funny how im a slut all of the sudden