Upchurch "YZ" (Official Music Video)

Share
Embed
  • Published on Nov 1, 2018
  • Produced by @thomastonermusic
    GET MUSIC NOW AT:
    SHOP RHEC GEAR at www.RHECGEAR.com
    MUSIC- www.ryanupchurch.com
    FOLLOW UPCHURCH AT:
    facebook.com/OfficialRyan...
    instagram.com/ryanupchurch
    twitter.com/@UpchurchEnt
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 4 292

  • Zach Killough
    Zach Killough 8 months ago +1011

    332 people ride 4 strokes

    • Genie Crouton_12
      Genie Crouton_12 17 days ago

      I have a bunch of his songs on my channel that are bass boosted and he has a really deep voice come check it out hit the subscribe button my goal is 1000 subscribers

    • shenaniganz krew 22
      shenaniganz krew 22 18 days ago

      Iife behind bars. #dirtbikekids

    • boyfromthe STIX MT
      boyfromthe STIX MT 28 days ago

      4 strokes can be good race bikes 1 reason better with gas two no power band u want the power with a 4 stroke as soon as u hit the trotel u got it I have no problem with 2 strokes tho they are fun bike to mess around with

  • Billy Colwell
    Billy Colwell 3 hours ago

    10 million views damn son.

  • Michael s
    Michael s 7 hours ago

    Braaap

  • Reba Marie
    Reba Marie 17 hours ago

    One of the best beats fucking love it!

  • Joey Clarke
    Joey Clarke 23 hours ago

    Bumping this song at 3am loud as fk..along with one of us rappin out the 250 in the driveway....fk the neighbors were just keeping it country.. creek squad!!!

  • Brayden Maracchini

    Dad's bass system

  • Brayden Maracchini

    THIS SONG IS THE BEST IN JAMMIN TO IT WITH MY DAD BASE SYSTEM

  • Steven Baxley
    Steven Baxley Day ago

    ⚑⚑

  • GOT TO BE MO CAREFUL

    When my son tells me he wants to listen to this song his description is " I want to listen to the song with the guy who's not scared of anything and does wheels and uses his middle fingers" πŸ˜‚πŸ€£

  • brandon fowler
    brandon fowler 2 days ago

    I love this shit , my town of 900 been bumping this cuz of me

  • jaime kenison
    jaime kenison 2 days ago

    My 5 year old son loves this song and STITCHES .. your truck.. he named our 97 Silverado.. snowball

  • chris mann
    chris mann 3 days ago

    Damn church please come to spokane brother

  • Holy Braap
    Holy Braap 4 days ago

    Feel like up church needs to set up a day where fans can ride bikes an quads with him

  • Mr. & Mrs. J
    Mr. & Mrs. J 4 days ago

    πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  • Nic Pettus
    Nic Pettus 5 days ago

    Dam i thought i saw Laquor Thinner Larry in the crowd... No doubt lustin his ass off lmao

    • Nic Pettus
      Nic Pettus 5 days ago

      Dam i just had to say it lol

  • Austin LOVES LIBERTY

    Fucking G. White boys...taking over this "rap shixt" redbeck nation!!!!! Red. white. blue. neck. skin. Creek squad! Lol love it!!!

  • Josh Nalley
    Josh Nalley 6 days ago

    Man I'll pay to meet you where when ever bad ass song bro

  • Maile McDevitt
    Maile McDevitt 6 days ago

    Country boys bringing rap back

  • BigHoss Outlaw
    BigHoss Outlaw 6 days ago

    Bro I cannot get over the fact that this song goes so f****** hard it's literally outrageous Church again my friend thank U..πŸ€ŸπŸ–•πŸ€ŸπŸ–•πŸ€ŸπŸ–•

  • Richard Strickland
    Richard Strickland 6 days ago

    They riding the shit out them four wheelers. Going ham no bologna.

  • Walrus Slayer
    Walrus Slayer 7 days ago

    The more I listen the more I'm hooked

  • Leigh Upyours
    Leigh Upyours 7 days ago

    Awesome

  • Becky McGhee
    Becky McGhee 7 days ago

    😁🀟🀘🏍

  • frazzy Dalton
    frazzy Dalton 7 days ago

    Wen you came to Indiana

  • Tim Wheeler
    Tim Wheeler 7 days ago

    Love your work you helped me tho alot with your funny videos love your music

  • streetracer1220
    streetracer1220 7 days ago

    Yo man fuck the haters, your music and videos are amazing dude everything you do is amazing, my 7 year old daughter loves your music keep it up brother!!

  • Obbie Bell
    Obbie Bell 8 days ago

    From a single country farther striving 2 give his kids the best!! And show them 2 true life and what merica is all about!! Thanks church

  • robbie574
    robbie574 8 days ago

    Badass!

  • Dave Beals
    Dave Beals 8 days ago +1

    Em & Upchurch need to do a collab. 2 GOAT's

  • Js Vlogs
    Js Vlogs 8 days ago

    July 2k19, still jamminπŸ€ͺ

  • Steven Murphy
    Steven Murphy 8 days ago

    Yo I love this song I have to listen to it on my way to work every morning it get me ready for the day gives me my motivation

  • Shahin WieOWie
    Shahin WieOWie 8 days ago +1

    I am not white or live in America but I feel this shit hardcore!! I didn't know you or your buddy Adam. You guys got a fan! Greetings from Holland.

  • Neri Omeara
    Neri Omeara 9 days ago

    It’s a no for me πŸ˜‚

  • David Troyano
    David Troyano 10 days ago +1

    This is bad ass... You do you Upchurch, you have my attention...

  • Jenny H
    Jenny H 10 days ago +1

    Fuckin love this song!!!!

  • Thomas Redbeard Ayers
    Thomas Redbeard Ayers 10 days ago +1

    I listen to this everyday.

  • snag em n tag em
    snag em n tag em 11 days ago +1

    This makes me miss my 2 smoke love that shit yamalube all day miss that smell

  • Chris Adams
    Chris Adams 11 days ago

    When did kid rock change his name and look?

  • Chrystal Lewis
    Chrystal Lewis 11 days ago

    Creek Squad!! β™₯

  • Tabitha Johnson
    Tabitha Johnson 11 days ago

    I absolutely love this song... RHEC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Huntercool997
    Huntercool997 11 days ago

    sings Red White Blue nick skin WILBER!!!!!!!!!!!!

  • Markipooh N Dawn WILKINS for life !

    usclip.net/video/URwXArzLUUY/video.html
    Pray for my wife all my brother n sister skins!

  • Edwin Carlson
    Edwin Carlson 11 days ago

    This is one favorite tunes!rock out church!

  • Christopher Knott
    Christopher Knott 12 days ago +2

    Bruh would be straight screaming Valhalla back when.

  • Blair Tyre
    Blair Tyre 12 days ago

    ur about as country as KFC, idiot...

  • Renne Strubberg
    Renne Strubberg 12 days ago

    2 stroke/song? ooh fuck yeah!! man Churchman in his zone 😎

  • James Bolling
    James Bolling 12 days ago +1

    My grandson sung this song at school

  • jc jc
    jc jc 13 days ago

    Trump 2020 Mother Fuckers

  • jc jc
    jc jc 13 days ago

    πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  • Brandon Tumbleston
    Brandon Tumbleston 13 days ago

    When you coming back to SC

  • Northern California outdoors boats n bassin

    Be dope if u jacked ur range up on a lift threw sum mud swamps under it sum light bars would b lit

  • emsterz21
    emsterz21 13 days ago

    This is my theme song for 2019 this songs reminds me of myself πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’― πŸ’―πŸ’― πŸ’―πŸ’― πŸ’―πŸ’ͺπŸ’ͺ🀟πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  • James Hickey
    James Hickey 14 days ago

    Yo skins. I'm blasting this in reading town UK england. . I no I found church late so I Gota blast it to catch up. Ryan ur amazing an real as they com. N funny as fuk. Hillbilly hick UK skins. Lov ya all. Turn up church πŸ’―πŸ’―πŸ€˜πŸ€˜

  • Treston Yarbrough
    Treston Yarbrough 15 days ago

    Again with the not letting me down skin!!

  • Josh Whited
    Josh Whited 15 days ago

    Be Good Or Be, Oooh Oooh Oooh Soooo........ Damn Good At It!!!!!!! 0U821

  • Betty Godwin
    Betty Godwin 15 days ago +1

    You are the best

  • Andrew Creasman
    Andrew Creasman 15 days ago +8

    Jam this everyday for my two year old skin lol

  • Andrea Falcone
    Andrea Falcone 15 days ago +1

    I cant stop listening to this man I head bang every time lol🀣🀣

  • Chrystal Lewis
    Chrystal Lewis 15 days ago

    2.2k people have a shoe in for hater of the year.

  • dean klase
    dean klase 15 days ago

    Let’s match bro

  • Krista Gordon
    Krista Gordon 15 days ago

    I'm so glad you stay so humble, something you rarely see. This is honestly why you're my favorite artist, you never let fame go to your head. RHEC for life skin🀘

  • Donald Patterson
    Donald Patterson 16 days ago

    About to get on gta online and play the shit out of this

  • scubadivingsince2006
    scubadivingsince2006 17 days ago

    Play the song enough times the replay buttons gonna need a maintenance schedule πŸ˜‚

  • Shane Tucker
    Shane Tucker 17 days ago

    HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAAAA, Holly shit. Idiocracy has come to America! Your generation is retarded! Bye the way I love Guns, freedom of speech, President Trump, and hard work. Also, i am a real country boy who would never believe that this shit is music. Yuck, retardation at birth I think!

  • Billy Patterson
    Billy Patterson 17 days ago

    This shits a bagger

  • Grant Mcneley
    Grant Mcneley 17 days ago

    Was homeless for 6 years, now I'm finally raising myself up in life. Now people that laughed at me with jealousy

  • kris
    kris 17 days ago

    Damn your property is beautiful in the fall dude πŸ’― good job upchurch

  • Alias 8 9
    Alias 8 9 17 days ago

    The beat, the hook, and the bars are straight πŸ”₯
    one of my favorites so far

  • Kristinadk
    Kristinadk 17 days ago

    What a beautiful human being
    πŸ‘

  • Thelma Watson
    Thelma Watson 18 days ago

    ;)