Meek Mill Goes Sneaker Shopping With Complex

Share
Embed

Comments • 5 907

  • whatisgolf
    whatisgolf Day ago

    Anyone know the beat?

  • isaac simon
    isaac simon Day ago

    D

  • Mansarey Khalifa

    Shaytan is the chief deceiver and we follow his footsteps and Allah guide whom he will.

  • Mansarey Khalifa

    These prefer materials of this shot life and neglect the hereafter... Ummm worst is the judgment they make.

  • Jun Shin
    Jun Shin 6 days ago

    ovos lol

  • Alan Green
    Alan Green 15 days ago

    I love the thunder 4s those are dope i try to cop them whenever i find them under 250

  • Alan Green
    Alan Green 15 days ago

    How did i not see this one yet wow this episode was dope

  • kevin davis
    kevin davis 19 days ago

    Can u get lil Boosie on ur show plz I bet he buys more shoes then anyone

  • My Son is My Heart
    My Son is My Heart 25 days ago

    The Top guy got me in 1990 Meek I feel your pain

  • Izehumah Eyiba
    Izehumah Eyiba 26 days ago

    Meek mill I agree you can't cop 1 pair of shoe to make it look dope

  • Alex
    Alex 27 days ago

    who is meek miller

  • mtvanz
    mtvanz 27 days ago

    FINALLY SOMEBODY BOUGHT THE THUNDER 4s!!

  • Alejandro Ojeda
    Alejandro Ojeda 27 days ago

    Meek mill + Gay= HA GAY

  • Barry Battle Sr.
    Barry Battle Sr. Month ago

    Them S. Carters shoe they showed if your a real tennis shoe head you will know that the old Gucci sneakers #facts..them baby’s was 450 and that was in the 80’s early 90’s

  • GLB from [JustGian]

    Dont buy THE ADIDON

  • Izehumah Eyiba
    Izehumah Eyiba Month ago

    Please do Ace Hood Goes Sneaker Shopping

  • Mooney Kimball
    Mooney Kimball Month ago

    Shop With Dave East 🤷🏽‍♂️

  • verenys garcia
    verenys garcia Month ago +1

    BRING THE WEEKND ON DISSSS ASAP

  • Dj EricJ
    Dj EricJ Month ago

    I wonder if joe get a commission off the shoe sales lol

  • Special Agent A
    Special Agent A Month ago +1

    Shop with j cole

  • Bigjugettbuckets YT
    Bigjugettbuckets YT 2 months ago

    Yea 200 gloves 💀💀

  • Neurotic Sos
    Neurotic Sos 2 months ago

    Get reviewbrah on an episode

  • Martice Will I Ams
    Martice Will I Ams 2 months ago +2

    21 savage was the realest Cuz he bought shoes for his kids

  • Sauce Walker
    Sauce Walker 2 months ago

    😍Transgender baby you can look 👠👠💋👄🍆

  • Joe Button
    Joe Button 2 months ago

    Meek skips leg day for sure

  • BRSSP
    BRSSP 2 months ago

    I wanna see a Lil Peep Episode



    Oh shit .....Nevermind

  • LOUDKK PKK
    LOUDKK PKK 2 months ago

    300 for 2 pairs of gloves

  • ELON PUFF
    ELON PUFF 2 months ago

    I hope they bring meek
    back to back lol

  • Derez White
    Derez White 2 months ago

    so complex if i spend like 3500 on sneakers can i be on your show

  • Derez White
    Derez White 2 months ago

    so complex if i spend like 3500 on sneakers can i be on your show

  • Den M
    Den M 2 months ago

    Yo them Mechanix gloves are $284 . They cost more than the the Jordan 10s($250) he bought ...

  • mellv oo
    mellv oo 2 months ago

    Had snupe on his chain🤧💯 much love

  • Super
    Super 2 months ago

    Beat??????

  • Philly Sports - Anthony Cuocco

    Meek is so happy I love it!!! #PhillyLOVE

  • Shadsimpson7
    Shadsimpson7 3 months ago

    why does he look like a soccer coach

  • Rap4you
    Rap4you 3 months ago

    +000🔥000+

  • Izehumah Eyiba
    Izehumah Eyiba 3 months ago

    Yo Meek if were you I would be on the bus winning all my money

  • Yolanda Thomas
    Yolanda Thomas 3 months ago

    WAT MEEK SPENT ON SNEAKS IS REASONABLE CONSIDERING HIS TAX BRACKET AND IMO HE SMART FOR SIMPLE FACT, WHY SPEND ANY MORE THAN THAT WHEN GUAP CAN BE SPENT/DONATED TO MORE IMPORTANT THINGS/CAUSES 💯 FACTS 💯. THIS SHOW IS JUST FOR SHOW WHILE HOSTS ASKS QUESTIONS (which is real reason to watch) AND TO 👀 WAT KIND OF STYLE THE CELEBS HAVE 😉✌.

  • Izehumah Eyiba
    Izehumah Eyiba 3 months ago +1

    Please do Curren$y Goes Sneaker Shopping Please

  • Astro 876
    Astro 876 3 months ago +3

    Meek is cool and his waves too

  • Saucced Tv_
    Saucced Tv_ 3 months ago +1

    We need a new MeekMill one🔥🔥🦍

  • Viral Videos
    Viral Videos 4 months ago +1

    Real niggaz do real shit

  • Ndasuunye
    Ndasuunye 4 months ago

    damn man, when I was growing up (27 to date) I only wore one pair a year. And they COULDN'T be more than $80.I thought that was standard for a long time. man even back then these dudes had it real easy.

  • Ddddyster_ 1
    Ddddyster_ 1 4 months ago

    Lil pump needs to come

  • Onyx Freeman
    Onyx Freeman 4 months ago +1

    3k on shoes? #blessed.

  • TheDucksworld
    TheDucksworld 4 months ago

    Meek mill just got robbed in NY for a $250,000.00 chain by the GDz

  • Darius Green
    Darius Green 4 months ago

    Chief keef. Chief keef

  • Kitty Gata
    Kitty Gata 4 months ago

    He need ta buy some shorts not shoes lol jk jk jk jk

  • Syed Ahmed
    Syed Ahmed 4 months ago

    I like them air jordan 4 retro premiums.

  • Cecilia Battiste
    Cecilia Battiste 4 months ago

    HE BETTER SAVE THAT FETTI IN CASE HIS DUMB ASS GO BACK TO JAIL

  • Bryan Martinez
    Bryan Martinez 4 months ago +2

    That's dope, but that damn beat tho, whooooo!!!

  • whatisgolf
    whatisgolf 5 months ago

    Anyone know the beat?

  • Carlos Morales
    Carlos Morales 5 months ago

    Is it me or do all the rappers look like they don’t want to pay all that money for some shoes at the end?

  • Samson Abera
    Samson Abera 5 months ago

    Please bring wiz khalifa

  • DD Dva
    DD Dva 5 months ago +1

    I love Meek Mill waves he got them Buttaz, omg these new Katz be dying their hair like broads looking suspect what happened to the clean cut guys🤔

  • VolumeLowHigh
    VolumeLowHigh 5 months ago

    I cannot understand wtf he's saying

  • Press Woodard
    Press Woodard 5 months ago

    Meek looking like a YMCA basketball coach

  • JDa2ndz
    JDa2ndz 5 months ago

    💪🏽💪🏽💪🏽💪🏽💪🏽

  • JBAuthentic1
    JBAuthentic1 5 months ago +10

    lmaooo I thought this vid came out like 2 weeks ago

  • REALNIGGA ALLTHETIME
    REALNIGGA ALLTHETIME 5 months ago

    Lil snup chain is amazing. rest in peace

  • Nick Ward
    Nick Ward 5 months ago

    This guy flexing like he’s a millionaire and only buys $3800 worth of shoes lol

  • Junior Martinez
    Junior Martinez 5 months ago

    Back to back

  • neal cosie
    neal cosie 5 months ago

    They ripped Meek off

  • SvG Cash Yt
    SvG Cash Yt 5 months ago

    Meek ain’t wavy like me

  • Jay Shock
    Jay Shock 5 months ago

    the chasers

  • Victor van Rossum
    Victor van Rossum 5 months ago

    Do the greek freak

  • Jeremy Joiner
    Jeremy Joiner 6 months ago

    Fuck the shoes did y'all see meek's chain that's how you rep for your homie that passed away rip lil snup

  • The Real Cee Money
    The Real Cee Money 6 months ago

    do MGK does dope and sells complex shoe collection for a bundle of China.

  • The Real Cee Money
    The Real Cee Money 6 months ago

    Do Rick Ross sees Reeboks , thinks he's Bill Cosby & accidentally drops a Molly in his unconscious 'dates' drank gets erect but it's actually clogged arteries then has a grand whopper seizure after he loses New Vans endorsement.

  • Carson Copenhaver
    Carson Copenhaver 6 months ago

    YBM NAMIR

  • JubuUMWELTSCHUTZ
    JubuUMWELTSCHUTZ 6 months ago

    Jo There dope Video 😃subbed ya ! Check out the AIR MAX 97 SONG 😎usclip.net/video/2LbRy0HFDWk/video.html

  • Rudy C.
    Rudy C. 6 months ago

    rip lil snupe

  • travis hutchinson
    travis hutchinson 6 months ago

    YBN Namir

  • Nehemiah Green
    Nehemiah Green 6 months ago

    Free my nigga meek mills

  • Logan Cabanas
    Logan Cabanas 6 months ago

    “Hit the button on the dawn and watch it transform” 😎 that fuckin boul

  • How 2s Of Design
    How 2s Of Design 6 months ago

    what editing software did they use here ?

  • Sneakerhov
    Sneakerhov 6 months ago

    Follow sneakerhov on instagram

  • HOOD TUBEOG
    HOOD TUBEOG 6 months ago

    That intro

  • chiefkeef Ugly baby mama

    165 for some new balances smh Meyers looking version

  • Xavier Ojeda
    Xavier Ojeda 6 months ago

    Was waiting for them to ask bout the ovos

  • Jaunita Turner
    Jaunita Turner 6 months ago

    I love that chain he got of Lil'Snup on his neck 1 of the best neck pieces I have seen today it makes me save my money for I can get one of those of my Grandma an My Lil Brother. # L.I.L Love Is Loyalty

  • luis sanchez
    luis sanchez 6 months ago

    Bruh really reached for his bag

  • Destini Wallace
    Destini Wallace 6 months ago +1

    His voice changed

  • thesmoothone
    thesmoothone 6 months ago

    Need a redo now that the bull is home

  • BICHAEL
    BICHAEL 6 months ago

    icynarco needs to come

  • Nate Push weights fan
    Nate Push weights fan 6 months ago

    Sobxrbe

  • Mezmin Karim
    Mezmin Karim 6 months ago

    Money kicks should be on complex

  • Theultragamer
    Theultragamer 6 months ago

    Sneaker shopping with j Cole. I just picture him buying mad pairs of the red and black AJ 1’s

  • teermusk
    teermusk 6 months ago

    Thought this shit was new

  • Neurotic Sos
    Neurotic Sos 6 months ago

    His hair is weird

  • Hold This L. Debarge
    Hold This L. Debarge 6 months ago

    so supremes 98 cost 950, but Jordan 10s are only 250? I remember when Mechanix gloves were 70 bux smh

  • Hold This L. Debarge
    Hold This L. Debarge 6 months ago

    should have did that FILA deal Meek

  • Hold This L. Debarge
    Hold This L. Debarge 6 months ago

    things I learned today from this vid:
    1. Meek dresses like me ( I rock Fila retro sweats all the time & had those Pony city wings Spud Webbs back then)
    2.
    3.

  • Mr Battle
    Mr Battle 6 months ago +1

    Welcome home meek mill

  • Sniperdragon345
    Sniperdragon345 6 months ago

    Chicken legs 🐔 🍗🍗🍗

  • Ya'll Finished Or Ya'll Done?

    Nigga ain't even say thank you smh

  • Gabriel Rios
    Gabriel Rios 6 months ago

    Meek mill free let’s go

  • Zach Freeman
    Zach Freeman 6 months ago

    this old

  • Mohammad
    Mohammad 6 months ago

    when was meek mill out the jail